تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35290.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چه انتظاراتی از سامسونگ گلکسی نوت 9 داریم؟

در نیمه دوم سال 2018 میلادی به سر می بریم و شرکت های مختلف آماده معرفی سری دوم پرچمداران خود هستند. امسال ظاهراً سامسونگ آغازگر رقابت خواهد بود و فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 9 ...

در نیمه دوم سال 2018 میلادی به سر می بریم و شرکت های مختلف آماده معرفی سری دوم پرچمداران خود هستند. امسال ظاهراً سامسونگ آغازگر رقابت خواهد بود و فبلت مورد انتظار گلکسی نوت 9 را به شکل رسمی در تاریخ 18 مرداد (برابر با 9 اوت) معرفی خواهد کرد.

مثل همیشه انتظار داریم گلکسی نوت 9 راه اعضای پیشین این خانواده را ادامه داده و مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته را ارائه کند. در این مطلب می خواهیم ویژگی هایی که از این فبلت انتظار داریم را مرور کنیم.

ارتقاء قابل توجه قلم اس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پن

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

قلم اس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پن (S Pen) در حوزه موبایل تقریباً بی رقیب است، چون از فناوری شرکت بزرگ وَکوم (Wacom) استفاده می کند، محفظه ای ویژه درون بدنه موبایل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در اختیار دارد و ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری نسبتاً کاملی را ارائه می دهد. حالا به نظر می رسد دوران ارتقاء اساسی آن با استفاده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از فناوری بلوتوث فرا رسیده است، اما چرا؟ هنوز کسی به درستی نمی داند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بلوتوث روی اس پن چه کاری انجام می دهد، شاید کنترل پخش موسیقی، یا ریموت شاتر برای دوربین.

در این مطلب به اصلی ترین قابلیت های احتمالی قلم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اس پن در گلکسی نوت 9 پرداختیم.

باتری عظیم

پس از دوران سیاه گلکسی نوت 7 سامسونگ به محافظه کاری در زمینه باتری روی آورد و در نوت 8 هم شاهد باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بودیم که نمی تواند رضایت طرفداران این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خانواده را جلب کند. حالا شایعات از تعبیه باتری 4000 میلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آمپر ساعتی در گلکسی نوت 9 خبر می دهند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

ارتقاء 700 میلی آمپر ساعتی باتری گلکسی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نوت 9 بسیار قابل توجه است، به خصوص - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اگر قلم اس پن بخواهد همیشه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از طریق ارتباط بلوتوث با گوشی در ارتباط باشد. البته با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توجه به فرم فکتور این فبلت و ظرفیت باتری پرچمداران اخیر سامسونگ، به نظر می رسد مهندسین سامسونگ با چالش بزرگی روبرو باشند.

افزایش رَم و حافظه داخلی

تا معرفی گلکسی نوت 4 این خانواده را با سخت افزار بسیار قدرتمند تر از سری گلکسی اس می شناختیم، اما از زمان تولد نوت 5 به بعد این تفاوت سخت افزاری بین دو خانواده از بین رفت. با این حال برخی شایعات نشان می دهند که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت 9 دوباره از همتایانش فاصله می گیرد و حداقل در پیشرفته ترین مدل و در برخی بازارهای خاص با 8 گیگابایت حافظه رَم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. قضاوت در مورد اینکه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اکوسیستم اندروید به چنین حافظه هایی نیاز دارد یا خیر را به شما واگذار می - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنیم.

اپرچر متغیر

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

این یکی کاملاً قابل پیش بینی است، چون همین فناوری انقلابی در گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن به نقطه قوت و برگ برنده ای در دستان غول تکنولوژی کره تبدیل شده. پرچمداران اخیر سامسونگ از دوربینی با ضریب اف متغیر بین دو حالت F1.5 و F2.4 بهره می برند و همین موضوع در مورد گلکسی نوت 9 هم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صادق است، مگر اینکه سامسونگ باز هم جلوتر رفته و امکانات پیشرفته تری را برای تغییر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپرچر در این فبلت تعبیه کند.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

طی یکی-دو سال اخیر همیشه گفته میشد که سامسونگ بالاخره - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حسگر اثر انگشت را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به زیر نمایشگر می آورد، و همین موضوع در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مورد گلکسی نوت 9 هم صادق است. با این حال این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شایعه کم کم رنگ باخت و به نظر می رسد امسال هم این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رؤیا به حقیقت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمی پیوندد. حالا انتظار داریم که پشت دستگاه شاهد چیدمان افقی ماژول دوربین (و حسگرهای مربوطه) و حسگر افقی اثر انگشت باشیم، مگر اینکه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سامسونگ این بار ما را شگفت زده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهراسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ میشه بگید نمایندگی شما آیا نیاوران تبریز اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در نیاوران شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone