تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35282.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

در پتنت اپل اتصال مگ سِیف به درگاه USB-C ممکن می شود

هنگامی که اپل مک بوک جدید خود را معرفی کرد، درگاه USB-C را برای این لپتاپ برگزید، ولی این تصمیم به قیمت از دست رفتن یکی از درگاه های محبوب تمام شد: مگ سِیف. پتنت ...

هنگامی که اپل مک بوک جدید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود را معرفی کرد، درگاه USB-C را برای این لپتاپ برگزید، ولی این تصمیم به قیمت از دست رفتن یکی از درگاه های محبوب تمام شد: مگ سِیف. پتنت اپل که به تازگی منتشر شده خبر از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک جایگزین احتمالی برای مگ سیف می دهد.

در مدل های قدیمی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تر کاربران می توانستند به واسطه مگ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سیف منبع تغذیه را به مک بوک خود متصل کنند. یکی از مزایای این درگاه این بود که اگر سهواً کابل کشیده می شد، به لطف ارتباط مغناطیسی، به راحتی اتصال مگ سیف جدا می شد، بدون اینکه کابل یا درگاه صدمه ببیند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

پتنتی که در روزهای اخیر اطلاعات آن منتشر شده اشاره به مبدل ویژه ای دارد که مگ سیف را به USB-C تبدیل می کند و به اپل این امکان را می دهد که در عین عدم تعبیه درگاه مگ سیف روی مک بوک ها، همچنان به استفاده از چند درگاه USB-C ادامه دهد. به این ترتیب می توان با اتصال شارژر مگ سیف به این تبدیل، از قابلیت های این درگاه بهره برد.

با این حال باید اشاره کرد که چنین راه حلی به اندازه تعبیه یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - درگاه اختصاصی مگ سیف جذاب نیست. البته پیش از این گریفین کابل USB-C ویژه ای را با قیمت 40 دلار عرضه کرده بود که مشابه با مگ سیف از امکان اتصال مغناطیسی بهره می برد.

درخواست ثبت این پتنت اپل اولین بار در سه ماهه ابتدایی سال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 2016 ارائه شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone