تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35285.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جزئیات جدید از محصولات آتی اپل؛ آیفون های ۲۰۱۹ امکانات قابل توجهی خواهند داشت

بعد از انتشار خبر مربوط به معرفی قریب الوقوع لوازم جانبی صوتی جدید توسط اپل که قرار است در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به بازار بیایند، مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه مسائل مربوط ...

بعد از انتشار خبر مربوط - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به معرفی قریب الوقوع لوازم جانبی صوتی جدید توسط اپل که قرار است در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به بازار بیایند، مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه مسائل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مربوط به اپل جزئیات تازه ای را در مورد دیگر محصولات احتمالی این شرکت شامل آیفون های ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و آیپدهای جدید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فاش کرده.

کو ضمن تایید اطلاعات منتشر شده قبلی در مورد ارائه سه مدل آیفون برای سال ۲۰۱۸ (شامل آیفون ۱۰، یک مدل ۶.۵ اینچی به نام آیفون 10 پلاس و نسخه اقتصادی ۶.۱ اینچی مجهز به پنل LCD) مدعی شده که عرضه نسخه سوم برخلاف پیش بینی های قبلی به تعویق نمی افتد و همراه با دو مدل دیگر در شهریورماه اتفاق می افتد. علاوه بر این کو پیش بینی کرده که این مدل به خاطر برخورداری از امکانات مشابه به آیفون 10 و قیمت حدودی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلاری اش بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

علاوه بر سه مدل آیفونی که به آنها اشاره کردیم و انتظار می رود که امسال معرفی شوند کو پیش بینی کرده که در نیمه دوم امسال آپگرید نسبتا بزرگی هم برای سری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - محصولات خانواده آیپد در راه باشد و چندین مدل جدید مجهز به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فیس آیدی از سوی اپل معرفی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شوند. کو در صحبت هایش پیرامون این مساله به طراحی بدون حاشیه اشاره کرده که قابل تامل است. او همچنین ابراز امیدواری کرده که نسخه جدیدی از اپل واچ هم در رویداد شهریورماه اپل معرفی شود که احتمالا به نمایشگری بزرگ تر مجهز است و حاشیه های کمتری دارد.

کو معتقد است که طراحی و قابلیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های آیفون های ۲۰۱۹ تا ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر) تکمیل نخواهند شد با این همه انتظار می رود که این محصولات «نوآوری های قابل توجهی» را در خود داشته باشند و در نتیجه تقاضا برای آنها بالا خواهد بود. کو باز هم یادآور شده که نسخه LCD از این آیفون ها فروش بیشتری را نسبت به مدل های مجهز به OLED تجربه خواهد کرد.

کو معتقد است که در آینده اپل بزرگ ترین رقیب خود خواهد بود و رشد اندک بازار آیفون در سال های اخیر را هم به نبود قابلیت های جدید در آیفون ۶ از سال ۲۰۱۴ نسبت داده است. به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همین خاطر این تحلیلگر معتقد است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که رشد آینده این محصولات تا حدود زیادی به قابلیت های متمایزی بستگی دارد که اپل در آیفون هایش خواهد گنجاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone