تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35283.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با QuickLook ویژگی پیش نمایش مک را به ویندوز بیاورید

اگر از مک استفاده کرده باشید حتما می‌دانید که می‌توان با فشردن کلید اسپیس، پیش‌نمایشی از فایل‌های مختلف دریافت کرد. البته این ویژگی را می‌توان به کمک برنامه QuickLook روی ویندوز نیز شبیه‌سازی و پای پیش‌نمایش‌های ...

اگر از مک استفاده کرده باشید حتما می‌دانید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که می‌توان با فشردن کلید اسپیس، پیش‌نمایشی از فایل‌های مختلف دریافت کرد. البته این ویژگی را می‌توان به کمک برنامه QuickLook روی ویندوز نیز شبیه‌سازی و پای پیش‌نمایش‌های مک را به سیستم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عامل محبوب مایکروسافت نیز باز کرد.

اپلیکیشن مورد بحث از طریق فروشگاه مایکروسافت و گیت‌هاب، قابل دریافت است و می‌توان پس از نصب آن، از تصاویر، فایل‌های PDF، اسناد آفیس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و همچنین فرمت‌های صوتی و تصویری، یک پیشنمایش مفصل و پر جزئیات گرفت.

استفاده از QuickLook نیز به شدت آسان است؛ فقط کافیست به سراغ فایلی که می‌خواهید از آن پیش‌نمایش بگیرید بروید و همانند مک کلید اسپیس را فشار دهید تا در کسری از ثانیه اطلاعات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مورد نظر برایتان نمایش داده شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در QuickLook می‌توانید با مجموعه‌ای از دکمه‌های میان‌بر، کنترل کاملی بر پیش‌نمایش فایل‌‌ها داشته باشید. اسپیس پیش‌نمایش را نمایان می‌کند، اما با اینتر می‌توانید وارد فایل اصلی شوید و با Esc هم صفحه را ببندید.

جالب این که در حالت مشاهده پیش‌نمایش، امکان زوم کردن روی فایل‌ها را هم دارید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که به وسیله غلطک ماوس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - انجام می‌شود. این کار هم تسلط بیشتری برایتان فراهم می‌کند هم اجازه می‌دهد که موشکافانه‌تر پیش‌نمایش فایل را بررسی کنید.

خوشبختانه QuickLook برای پیش نمایش فایل‌ها از دایره نسبتا گسترده‌ای از فرمت‌ها پشتیبانی به عمل می‌آورد. از جمله این فرمت‌ها می‌توانیم به انواع عکس (png، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - jpg، gif، psd)، انواع فایل فشرده، فایل‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ورد و اکسل و پاورپوینت، فایل‌های صوتی و تصویری (mp3، mp4) و فایل‌های csv و html اشاره کنیم که فهرست کاملی از آن‌ها را می‌توانید در این لینک ببینید.

در کل QuickLook دقیقا برای کسانی طراحی شده که دوست دارند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برخی ویژگی‌های جالب مک را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - روی ویندوزشان شبیه‌سازی کنند. انصافا هم این نرم افزار در شبیه‌سازی ویژگی پیش‌نمایش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مک، عمکرد خوبی از خود نشان داده و با نصب آن می‌توان کمی نحوه استفاده از ویندوز را دستخوش تغییر و تحول کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone