تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35280.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مقامات کره شمالی از چه نوع گجت هایی استفاده می کنند

موسسه امنیتی Recorded Future از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت کره شمالی به این نتیجه رسیده که مقامات ارشد این کشور از کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و macOS، مدل های مختلف آیفون، گلکسی و دیگر ...

موسسه امنیتی Recorded Future از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت کره شمالی به این نتیجه رسیده که مقامات ارشد این کشور از کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و macOS، مدل های مختلف آیفون، گلکسی و دیگر ابزارهای دیجیتالی مدرن بهره می برند:

علی رغم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تحریم های گسترده بین المللی، مقامات کره شمالی از آخرین محصولات دیجیتالی نظیر آیفون و مک بوک استفاده می کنند. فناوری آمریکایی در استفاده روزانه رهبران کره شمالی از اینترنت حضور بسیار چشمگیری دارد.

با این حال به نظر می رسد که دسترسی به آخرین فناوری دیجیتالی به صورت مساوی میان مردم این کشور آسیایی توزیع نشده:

تنها دایره بسیار محدودی از شهروندان این کشور حق برخورداری از کامپیوترهای شخصی و اتصال به شبکه جهانی اینترنت را دارند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که شامل اعضای حزب، افسران ارشد اطلاعاتی، نظامیان بلندپایه و خانواده آنان می شود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربیتحلیل  اینترنت کره شمالی نشان می دهد گجت های مورد استفاده در کره شمالی از موبایل های قدیمی نظیر آیفون ۴ اس تا مدل های پرچمدار از قبیل آیفون ۱۰ را شامل می شود. کامپیوترها نیز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از این قاعده مستثنی نبوده و از ویندوز ۲۰۰۰ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تا ۱۰ را در برمی گیرد. برخی از این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موارد عبارتند از :

بر اساس این گزارش برخی از حملات سایبری پیونگ یانگ به کشورهای دیگر از جمله همسایه جنوبی با بهره گیری از این ابزارها صورت گرفته است:

گرچه اکثر عملیات های سایبری از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خارج کشور پیاده سازی شده اما بخشی هم از درون مرزها صورت گرفته که نشان دهنده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - استفاده از تجهیزات آمریکایی برای هدف قراردادن متحدان این کشور از جمله سئول است.

برخی از این تجهیزات پیش از تشدید تحریم های ایالات متحده در زمان اوباما به این کشور انتقال پیدا کرده اما مدل های جدید در سال های اخیر و از طریق واسطه ها و کانال های دیپلماتیک وارد این کشور شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone