تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38973.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ اولین مانیتور QLED خمیده بهره مند از تاندربولت 3 را معرفی کرد

سامسونگ به تازگی اولین مانیتور QLED خمیده 34 اینچی بهره مند از درگاه تاندربولت 3 را معرفی کرده است. مانیتور «CJ791» از رزولوشن 3440 در 1440 پیکسلی بهره می برد، بدین ترتیب به میزان 2.5 ...

سامسونگ به تازگی اولین مانیتور QLED خمیده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - 34 اینچی بهره مند از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - درگاه تاندربولت 3 را معرفی کرده است.

مانیتور «CJ791» از رزولوشن 3440 در 1440 پیکسلی بهره می برد، بدین ترتیب به میزان 2.5 برابر نسبت به رزولوشن Full HD کیفیت بالاتری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد. نسبت نمایشگر آن نیز 21 به 9 است.

انحنای این مانیتور 1500R بوده و زاویه دید آن نیز 178 درجه است. مانیتور مذکور همچنین 125 درصد از رنگ های محدوده رنگی استاندارد sRGB را پوشش داده و وعده نمایش سایه های سیاه و سفید عمیق را می دهد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان

ارتفاع و زاویه این مانیتور QLED قابل تغییر است و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربر می تواند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن را بر اساس نحوه استفاده خود حیث تنظیم نماید. همچنین قابلیتی به نام «Game Mode» برای آن در نظر گرفته شده که با فعال کردن آن برای هر صحنه از بازی، کنتراست و روشنایی به شیوه متفاوتی تنظیم می شود. میزان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه ای نیز نوید تجربه روان بازی ها را به کاربران می دهد.

مانیتور جدید سامسونگ به لطف تاندربولت 3 می تواند شارژ را تا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - 85 وات به لپ تاپ ها انتقال دهد

سامسونگ اعلام کرده که مانیتور CJ791 برای کاربران تجاری و نیز گیمرها می تواند جذاب باشد. کاربران - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - لپ تاپ ها نیز می توانند به لطف درگاه تاندربولت 3 بدون نیاز به منبع تغذیه خارجی، آن را تنها با یک کابل متصل کنند. در این صورت با توجه به امکان انتقال برق مورد نیاز لپ تاپ از طریق مانیتور امکان شارژ لپ تاپ تا 85 وات نیز فراهم می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - شود.

سامسونگ هنوز قیمت عرضه این مانیتور را اعلام نکرده، ولی انتظار می رود برای خرید آن مجبور به پرداخت مبلغ بالایی باشید. این کمپانی کره ای همچنین وعده داده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - در نمایشگاه CES سال 2018 که از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار می شود، از نوآوری های جدید خود در زمینه نمایشگرها رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone