تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38974.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نقش برجسته دانشمندان شوروی سابق در توسعه موشک های کره شمالی

پس از پرتاب جدیدترین موشک کره شمالی مجری تلوزیون این کشور با لحنی حماسی از دستاوردها و پیشرفت های فوق العاده تعریف و تمجید می کرد، با این حال گزارشات جدید حاکی از نقش چشمگیر ...

پس از پرتاب جدیدترین موشک کره شمالی مجری تلوزیون این کشور با لحنی حماسی از دستاوردها و پیشرفت های فوق العاده تعریف و تمجید می کرد، با این حال گزارشات جدید حاکی از نقش چشمگیر دانشمندان خارجی در توسعه این موشک ها است.

به گزارش روزنامه «واشنگتن پست» احتمالا دانشمندان شوروی سابق در دهه 90 میلادی طرح هایی را در اختیار مسئولان کره شمالی قرار داده اند که به توسعه موشک هایی فعلی منجر شده است.

بر این اساس پس از فروپاشی شوروی سابق قرار بود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شرکت آمریکایی به نام «Sea Launch Investors» موشک های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با قابلیت پرتاب از زیردریایی را به راکت های فضایی تبدیل کنند، با این حال این طرح به مجوزهای دولت آمریکا نیاز داشت و به دلیل عدم صدور آنها با شکست مواجه شد.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربیپس از این ماجرا متخصصانی که در توسعه بمب های هسته ای شوروی نقش داشتند از کار بیکار شده بودند و چشم انداز روشنی را پیش چشم خود نمی دیدند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بنابرین یک تصمیم سرنوشت ساز گرفتند که به نظر می رسد اثرات آن تا کنون باقی مانده است.

در سال 1992 حدود 60 تن از این دانشمندان و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خانواده هایشان که قصد مهاجرت به کره شمالی را داشتند در فرودگاه مسکو دستگیر شدند، با این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حال مقامات روسیه، آمریکا و کره جنوبی عقیده دارند که گروهی از این متخصصان خود را به پیونگ یانگ رسانده اند.

اکنون پس از گذشت دو دهه از آن روزها کره - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شمالی موشک هایی را توسعه داده که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا حد زیادی به تسلیحات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شوروی سابق شباهت دارند.

برای مثال موشک «Hwasong-10» که سال گذشته آزمایش شد به نظر از پیشرانه و طراحی مشابه با R-27 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Zyb شوروی برخوردار است.«دیوید رایت»، از متخصصان سلاح های هسته ای در این باره می گوید:

پیونگ یانگ اخیرا به فناوری های دست یافته که در دهه 90 بسیار پیشرفته محسوب می شدند و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بعید است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تحریم های اقتصادی آمریکا آنها را از مسیری که در پیش گرفته اند منصرف کند.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند که اگر در آن زمان دولت آمریکا مجوزهای لازم را صادر می کرد، دانشمندان روسی در طرح مذکور مشغول به فعالیت شده و به کره مهاجرت نمی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone