تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38975.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل یک کمپانی توسعه دهنده ابزارهای برنامه نویسی را تصاحب کرد

اپل به تازگی استارتاپ کانادایی «Buddybuild» را تصاحب کرده که در زمینه ابزارهای توسعه نرم افزار برای برنامه نویسان تخصص دارد. این خرید اپل به توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپ استور کمک می کند که ...

اپل به تازگی استارتاپ کانادایی «Buddybuild» را تصاحب کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که در زمینه ابزارهای توسعه نرم افزار برای برنامه نویسان تخصص دارد. این خرید اپل به توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپ استور کمک می کند که راحت تر برنامه های خود را توسعه دهند.

خبر این خرید اپل دیروز اعلام شده البته در حال حاضر مبلغی که اپل برای خرید استارتاپ مذکور پرداخته، مشخص نشده. قرار است کارمندان استارتاپ کانادایی به گروه مهندسان Xcode بپیوندد.  Xcode مجموعه ای از ابزارهای توسعه نرم افزار است که برنامه نویسان می توانند با استفاده از آن برای محصولات اپل، از جمله آیفون، کامپیوترهای مک و اپل واچ اپلیکیشن تولید کنند.

کمپانی Buddybuild در چه زمینه ای فعالیت می کرد؟

بر اساس اطلاعات پروفایل لینکدین Buddybuild در سال 2015 در ونکووِر تأسیس شده و 40 کارمند در آن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مشغول به کار بوده اند. این استارتاپ اخیراً به ارزشی معادل 7.6 میلیون دلار دست یافته بود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

 

کمپانی یاد شده در بیانیه خود اعلام کرده بود: «ما همیشه به این که یک شرکت کانادایی هستیم افتخار می کنیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و از حضور در ونکووِر خرسندیم،؛ [شهری که] میزبان توسعه دهندگان و مهندسان با استعداد است».

بر اساس ادعای پیشین این استارتاپ، Buddybuild تنها پلتفرم یکپارچه موبایل را ساخته است. بدین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ترتیب ابزار آنها برای تیم های برنامه نویسان، تغییر کدها در پروژه های بزرگ را بسیار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ساده می کند.

چه اتفاقی برای سایر خدمات این کمپانی در حوزه اندروید خواهد افتاد؟

با این حال برنامه نویسانی که از ابزارهای نرم افزای این کمپانی برای ساخت اپ های اندروید استفاده می کردند، پس از 10 اسفند ماه سال جاری قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

همچنین مسئولان این کمپانی در بیانیه ای اعلام کرده اند که از این پس مشتری جدیدی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را برای خدمات خود نخواهند پذیرفت و خدمات به مشتریان رایگان نیز از 10 اسفند ماه پایان خواهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یافت.

اپل ادعا می کند که همواره تلاش کرده توسعه دهندگان نرم افزارهای مبتنی بر سخت افزارهای خود را راضی نگه دارند. به نظر می رسد تصاحب استارتاپ یاد شده، کمپانی ساکن کوپرتینو را به این هدف نزدیک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تر نماید.

پیشنهاد می کنیم اگر در مورد خریدهای احتمالی آتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل کنجکاو هستید، مطلب دیجیاتو در مورد لیست خرید های آتی اپل را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone