تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20430.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دوچرخه سواری توسط اینترنت؛ این استارتاپ «تور دو فرانس» را مجازی برگزار می‌کند

معتبرترین مسابقه دوچرخه سواری جاده دنیا یعنی «تور دو فرانس» هر سال در این روزها آغاز می‌شود، اما شیوع ویروس کرونا برگزاری این مسابقه را تا ۲۹ اوت (۸ شهریور) به تاخیر انداخت. حال یک ...

معتبرترین مسابقه دوچرخه سواری جاده دنیا یعنی «تور دو فرانس» هر سال در این روزها آغاز می‌شود، اما شیوع ویروس کرونا برگزاری این مسابقه را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - تا ۲۹ اوت (۸ شهریور) به تاخیر انداخت. حال یک استارتاپ برای پر کردن این وقفه و کمک به آمادگی ورزشکاران برای مسابقه اصلی، از برگزاری تور دو فرانس به شکل مجازی خبر داده است.

استارتاپ «Zwift» اعلام کرد که نسخه مجازی تور دو فرانس از تاریخ ۴ ژوئیه (۱۴ تیر) به مدت سه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - هفته برگزار خواهد شد. این مسابقه کاملاً شبیه نمونه واقعی نخواهد بود، اما برخی رویدادهای دوچرخه سواری و جو فستیوال گونه این مسابقه را شبیه سازی خواهد کرد.

استارتاپ Zwift اپلیکیشنی را ارائه می‌کند که در آن دوندگان، دوچرخه سواران و رقابت کنندگان ورزش سه گانه می‌توانند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - به کمک تردمیل یا دوچرخه ثابت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - به رقابت در محیط سه بعدی بپردازند. یک آواتار مجازی تمام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - حرکات کاربر مثل پدال زدن، سرعت دویدن و خستگی را تقلید خواهد کرد و مواردی همچون راندن پشت سر دوچرخه سوار جلویی برای کاهش فشار هوا (Drafting) لحاظ خواهند شد. علاوه بر این کاربران باید با توجه به شیب یا سربالایی مسیر زاویه تردمیل را تغییر دهند.

مد دویدن و دوچرخه سواری آزاد و همچنین تمرینات نظام مند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - و رقابتی نیز در اپ Zwift گنجانده شده و به خاطر استقبال بالای دوچرخه سواران از این برنامه در دوران کرونا، استارتاپ Zwift رویدادهای جدیدی به این اپ اضافه کرده که «تور دو فرانس» بزرگ ترین آن هاست. این مسابقه در قالب شش مرحله که اتمام هر کدام تقریباً یک ساعت زمان می‌برد، برگزار خواهد شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان

تاکنون بیست و سه تیم از مردان از جمله «ایگان برنال»، برنده تور دو فرانس ۲۰۱۹، «گراینت توماس»، قهرمان رقابت‌های دوچرخه سواری تور دو فرانس ۲۰۱۸ و «کریس فروم»، قهرمان چندین دوره از این مسابقات و ۱۷ تیم حرفه‌ای از زنان برای شرکت در این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - رویداد مجازی ثبت نام کرده‌اند.

Zwift می‌گوید مسابقات در وب سایت این شرکت، اپلیکیشن Global Cycling Network و همچنین از تلویزیون بیش از ۱۳۰ کشور پخش خواهند شد. در این اپلیکیشن مسابقه‌ای برای افراد آماتور هم وجود دارد که از طریق آن می‌توانند تا حدودی فشار تور دو فرانس را تجربه کرده و امتیازات خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - را با افراد حرفه‌ای مقایسه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر املش استان گیلان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone