تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10337.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تراشه دیمنسیتی ۲۰۰۰ حدود ۲۰ درصد بهره‌وری انرژی بالاتری از اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد داشت

گزارشی در مورد تراشه جدید مدیاتک منتشر شده که اطلاعات جالبی را از آن آشکار می‌کند. این تراشه گام‌های بزرگی به سمت جلو برمی‌دارد و در زمینه بهره‌وری و کارایی پیشرفت‌های بزرگی خواهد داشت. طبق ...

گزارشی در مورد تراشه جدید مدیاتک منتشر شده که اطلاعات جالبی را از آن آشکار می‌کند. این تراشه گام‌های بزرگی به سمت جلو برمی‌دارد و در زمینه بهره‌وری و کارایی پیشرفت‌های بزرگی خواهد داشت. طبق این گزارش، چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی ۲۰۰۰ از تراشه پرچمدار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ کارایی بالاتری خواهد داشت.

براساس گزارش «MyDrivers»، تراشه‌ساز تایوانی در حال آماده‌سازی دیمنسیتی ۲۰۰۰ است تا بتواند پایان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۲ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - آن را روانه بازار کند. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - این گزارش می‌افزاید که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - تراشه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - جدید مدیاتک دیمنسیتی ۲۰۰۰ در مقایسه با اسنپدراگون ۸۹۸ علاوه بر مصرف انرژی کمتر، کارایی بالاتری نیز ارائه می‌دهد.

ظاهرا این میزان بین ۲۰ تا ۲۵ درصد خواهد بود و دست بالاتر را تراشه مدیاتک دارد. علاوه بر مصرف انرژی، در زمینه قدرت هم شاهد پیشرفت‌هایی خواهیم بود تا حدی که آن را برای پرچمداران گوشی‌های سال ۲۰۲۲ به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند. چیپ مدیاتک دیمنسیتی ۲۰۰۰ از هسته‌های پرقدرت Cortex X2 و Cortex A79 - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده خواهد کرد و پردازشگر گرافیکی آن نیز برپایه معماری Mali G79 خواهد بود.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران

شایان ذکر است؛ تراشه مذکور براساس لیتوگرافی ۴ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - نانومتری TSMC تولید می‌شود که کارایی و عملکرد بالایی را برای آن به ارمغان می‌آورد. در این تراشه هوش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - مصنوعی پیشرفته، IP چند رسانه‌ای و معماری ۵‌G منحصر به فرد ترکیب می‌شود.

هنوز هیچ یک از مشخصات مربوط به این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - چیپ رسما از سوی مدیاتک تایید نشده‌اند، بنابراین نمی‌توان کاملا به آن‌ها اطمینان داشت. احتمالا در روزهای آینده اخبار بیشتری از چیپ جدید مدیاتک منتشر می‌شود و می‌توان با قطعیت بیشتری درباره آن اظهارنظر کرد. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - با این وجود پیشرفت در صنعت چیپست‌ها نوید بهبود عملکرد گرافیکی بازی‌ها و اجرای روان‌تر آن‌ها را می‌دهد و می‌توان روزهای روشنی را برای صنعت گیمینگ موبایل تصور کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone