تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20794.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تایید مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لژیون؛ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و شارژ سریع ۹۰ واتی

گوشی مخصوص بازی لنوو لژیون در تاریخ ۱ مرداد معرفی می‌شود و امروز پیش فروش آن آغاز شده که مشخصات اصلی آن را در اختیار ما قرار می‌دهد. از امروز کاربران در کشور چین می‌توانند ...

گوشی مخصوص بازی لنوو لژیون در تاریخ ۱ مرداد معرفی می‌شود و امروز پیش فروش آن آغاز شده که مشخصات اصلی آن را در اختیار ما قرار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌دهد.

از امروز کاربران در کشور چین می‌توانند این گوشی هوشمند را رزرو یا پیش خرید کنند. در صفحه مربوط به این دستگاه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - در سایت لنوو، برخی مشخصات آن به چشم می‌خورد که برای مثال می‌توان به استفاده از چیپست تازه معرفی شده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم فوق سریع اشاره کرد.

این دستگاه برای استفاده در حالت افقی طراحی شده و تصاویر منتشر شده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - از این گوشی هوشمند نیز چنین موضوعی را تایید می‌کنند. این دستگاه دارای معماری فریم وسط است که امکان گرفتن بهتر آن را فراهم می‌کند و همچنین عملکرد سیستم خنک‌کننده نیز بهبود پیدا خواهد کرد. دومین پورت USB-C گوشی لنوو لژیون در بخش پایینی قرار گرفته تا هیچ وقت کابل مزاحم کاربر نشود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران

استفاده از دو پورت USB-C امکان دستیابی به فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی را فراهم می‌کند که می‌تواند به صورت همزمان دو باتری آن را شارژ کند. گفته می‌شود ظرفیت کلی باتری‌های این گوشی هوشمند به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌رسد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران

این گوشی هوشمند به دو موتور خطی محور X برای ویبره مجهز می‌شود و رفرش ریت نمایشگر آن نیز به ۱۴۴ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - هرتز می‌رسد که البته تمام بازی‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. این دستگاه مشخصات فنی قدرتمندی دارد، بنابراین انتظار می‌رود قیمت بالایی داشته باشد، با این حال شاید لنوو آن را با همکاری با شرکت‌های مطرح گیمینگ با تخفیف - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - عرضه کند، مانند کاری که ایسوس و تنسنت با گوشی راگ فون ۲ در چین انجام دادند.

لنوو تنها شرکتی نیست که در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - آینده از گوشی گیمینگ خود رونمایی می‌کند، ایسوس نیز به دنبال معرفی گوشی راگ فون ۳ است. مشخصات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلاردشت استان مازندران - افشا شده به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۶ گیگابایت رم اشاره می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone