تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20792.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری ۸۳.۲ میلیون دلاری سامسونگ برای ارتقای فناوری نمایشگر و تراشه

سامسونگ سال جاری میلادی حدود ۸۳.۲ میلیون دلار برای ارتقای فناوری نمایشگرها و نیمه رساناها صرف خواهد کرد. سامسونگ مرکز تحقیقاتی Industrial-Academia Cooperation Center را ژوئیه سال ۲۰۱۸ افتتاح کرد و حالا این مرکز دومین ...

سامسونگ سال جاری میلادی حدود ۸۳.۲ میلیون دلار برای ارتقای فناوری نمایشگرها و نیمه رساناها صرف خواهد کرد.

سامسونگ مرکز تحقیقاتی Industrial-Academia Cooperation Center را ژوئیه سال ۲۰۱۸ افتتاح کرد و حالا این مرکز دومین سال فعالیتش را جشن می‌گیرد. این مرکز از زمان افتتاح از پروژه‌های تحقیقاتی بیش از ۷۰۰ دانشجوی دکتری، دانشجو و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استاد دانشگاه پشتیبانی کرده است. سامسونگ بوسیله این مرکز به دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا از تجهیزات پیشرفته تراشه سازی این شرکت برای پروژه‌های تحقیقاتی استفاده کنند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان

سامسونگ می‌گوید سرمایه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذاری جدید این شرکت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به محققان دانشگاه‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بومی کره که پروژه‌هایشان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ به تأخیر افتاده و یا متوقف شده کمک می‌کند. این شرکت کره‌ای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در سال‌های اخیر سالانه حدود ۳۳ میلیون دلار به محققان و دانشجویان کمک کرده است.

سال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذشته میلادی سامسونگ از ۱۰ دانشگاه برای استفاده از تجهیزات این شرکت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در ۱۰۰ آزمایش تحقیقاتی درخواست دریافت کرد و تجهیزات را به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار داد. سازنده کره‌ای همچنین برای ثبت پتنت پروژه‌های جاری نیز به محققان کمک می‌کند. این شرکت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۱۰ درصد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از سرمایه گذاری جدید را به زمینه‌های پایه‌ای علم مثل شیمی، ریاضی و فیزیک اختصاص خواهد داد که برای توسعه مواد و تجهیزات تحلیل داده جدید صرف خواهد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شد.

«Mr. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Lee Han-Kwan»، رییس مرکز Industrial-Academia Cooperation Center سامسونگ می‌گوید: «ما همکاری خود را با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دانشگاه‌های کره‌ای گسترش خواهیم داد تا به آن‌ها در ابداع تحقیق و توسعه (R&D) عالی و کاربردی کمک کرده باشیم. ما می‌خواهیم اکوسیستم سالمی را بسازیم که استعدادهای درخشان آن می‌توانند وارد سامسونگ شده و توانایی‌های خود را گسترش دهند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone