تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20789.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

۳.۸ تریلیون دلار ضرر و ۱۴۷ میلیون بیکار؛ پیامدهای کرونا برای اقتصاد جهانی

روزبه‌روز بر شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا افزوده می‌شود و تاثیرات زیادی روی اقتصاد جهانی دارد. بر اساس پژوهشی جدید، اقدامات برای جلوگیری از سرعت شیوع این بیماری هزینه ۳.۸ تریلیون دلاری روی اقتصاد ...

روزبه‌روز بر شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا افزوده می‌شود و تاثیرات زیادی روی اقتصاد جهانی دارد. بر اساس پژوهشی جدید، اقدامات برای جلوگیری از سرعت شیوع این بیماری هزینه ۳.۸ تریلیون دلاری روی اقتصاد جهانی گذاشته است.

به گزارش Daily Mail، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای اولین بار چنین تحقیقی صورت گرفته و محققان در دانشگاه سیدنی توانسته‌اند مدل دقیقی از اقتصاد جهانی ایجاد کنند. کووید-۱۹ بیش از هر بخشی به صنعت گردشگری ضربه زده که علت آن توقف پروازها و همچنین جلوگیری از ورود توریست‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - به کشورهای مختلف به ویژه در آسیا، اروپا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - و ایالات متحده آمریکا بوده است.

به گفته محققان با قرنطینه دوباره - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - برخی کشورها، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند اما ممانعت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - از این کار، منجر به اثرات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - اقتصادی شدیدتر و طولانی‌تر خواهد شد. با وجود ضربه سنگینی که شیوع کرونا به اقتصاد جهانی زده، انتشار گازهای گلخانه‌ای کاهش شدیدی داشته که بیشترین میزان در تاریخ بشریت محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان

ویروس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرونا بیشترین تاثیر را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - روی مصرف جهانی داشته که ۴.۲ درصد یا نزدیک به ۳.۸ تریلیون دلار، معادل با تولید ناخالص داخلی آلمان کاهش داشته. ۱۴۷ میلیون نفر در سراسر جهان بیکار شده‌اند که معادل کاهش ۲.۱ تریلیون دلاری حقوق‌ها یا ۶ درصد کل حقوق در دنیا می‌شود. از کل کاهش درآمد‌ها، ۵۳۶ میلیارد دلار یا ۲۱ درصد آن به علت کاهش تجارت بین‌المللی است.

نویسندگان این تحقیق اعلام کرده:

«شوک‌های اقتصادی آینده احتمالا تاثیر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیشتری روی تعداد و کیفیت شغل‌‌ها به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر مانند کارگران مهاجر بی‌مهارت خواهد داشت.»

کووید-۱۹ علاوه بر ضربه سنگینی که به اقتصاد جهانی زده، احتمالا شکاف درآمدی میان کشورهای مختلف را افزایش می‌دهد و باعث تلفات زیادی در کشورها با سیستم‌های بهداشتی ضعیف می‌شود. محققان استرالیایی برای پژوهش خود یک مدل کامپیوتری ایجاد کردند که نگاه گسترده‌ای به اقتصاد جهانی برای پی بردن به خسارت‌ها دارد.

در این تحقیق عنوان شده که اروپا، ایالات متحده آمریکا و چین بیشترین ضرر را تجربه کرده‌اند و بیشترین آسیب به بخش‌های حمل نقل و گردشگری وارد شده است. تا به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - امروز نزدیک به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۳ میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند و شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت واکسن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone