تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20791.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد شدید خالق لینوکس از دستورات اینتل AVX-512: امیدوارم نابود شود

«لینوس توروالدز»، پدر لینوکس اخیرا اعلام کرده که خواهان نابودی افزونه‌بردار پیشرفته ۵۱۲ بیتی اینتل است و همچنین اعتراف کرده که نفرت غیرمنطقی از بنچمارک ممیز شناوری (FP) برای اثبات ارزش آن‌ها دارد. به گزارش Phoronix، ...

«لینوس توروالدز»، پدر لینوکس اخیرا اعلام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - کرده که خواهان نابودی افزونه‌بردار پیشرفته ۵۱۲ بیتی اینتل است و همچنین اعتراف کرده که نفرت غیرمنطقی از بنچمارک ممیز شناوری (FP) برای اثبات ارزش آن‌ها دارد.

به گزارش Phoronix، توروالدز در گفتگوی ایمیلی و در پاسخ به مقاله همین سایت درباره عدم پشتیبانی مجموعه ۱۱ کامپایلر GNU یا GCC 11 از «افزونه‌بردار پیشرفته ۵۱۲» (AVX-512) در دستورالعمل‌های کامپایلر در پردازنده‌های دسکتاپ اینتل برای سال ۲۰۲۱، «Alder Lake» از این شرکت انتقاد کرده. نسل آینده پردازنده‌های زئون اینتل با نام «Sapphire Roads» از AVX-512 پشتیبانی خواهند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - کرد.

توروالدز در ایمیلی نوشته:

«امیدوارم AVX-512 با یک مرگ دردناک بمیرد و با مرگ آن، اینتل اصلاح مشکلات واقعی بجای ساخت دستورالعمل‌های جادویی و ایجاد بنچمارک‌ها برای نمایش عملکرد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - خوب آن‌ها را شروع کند.»

خالق لینوکس درباره تمرکز اینتل روی بنچمارک‌های FP و عملکرد پردازنده‌های خود در ابررایانه‌ها و کامپیوترهای قدرتمند (HPC) نوشته:

«امیدوارم اینتل دوباره به اصول اولیه بازگردد: فرایند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - آن‌ها دوباره شروع به کار کند و بیشتر روی کدهای مرسوم که برای HPC نوشته نشده‌اند، تمرکز کنند. در روزهای اوج x86، رقبای اینتل همیشه آن را در FP شکست می‌دادند.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان

توروالدز ادامه داده:

«عملکرد FP افتضاح - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - بود و اهمیتی نداشت، چرا که هیچ کس خارج از بنچمارک‌ها به آن‌ها اهمیت نمی‌داد. این مسئله هم اکنون و در آینده درباره AVX-512 صادق خواهد بود. شما می‌توانید مواردی پیدا کنید که اهمیت دارند، اما آن‌ها باعث فروش ماشین‌ها نمی‌شوند. من ترجیح می‌دهم که بودجه برای موارد مرتبط‌تر و مهم‌تر استفاده شود.»

شرکت عملکرد وب کلودفلر درباره تاثیر AVX-512‌ روی عملکرد نوشته است. این کمپانی به مشتریان خود توصیه کرده که اگر برای وظایف با عملکرد بالا نیازی به استفاده از AVX-512 ندارند، اجرای آن روی سرور - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - و دسکتاپ را غیرفعال کنید تا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - با فشار تصادفی مواجه نشوند.

توروالدز در ایمیل جداگانه‌ای از تنفر خود نسبت به بنچمارک‌های FP و واحدهای برداری سخن گفته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - است. به گفته خالق لینوکس، آن‌ها تلاش‌های بیهوده‌ای هستند و زمانی که برای سخت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - افزار و نرم افزار صرف می‌شود نیز هدر می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone