تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20796.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اوپو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی رونمایی کرد؛ شارژ کامل باتری در ۲۰ دقیقه

کمپانی اوپو که از پیشگامان فناوری فست شارژ به شمار می‌رود، از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی رونمایی کرد. این تکنولوژی که به گفته اوپو پیشرفته ترین در دنیاست، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی ...

کمپانی اوپو که از پیشگامان فناوری فست شارژ به شمار می‌رود، از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی رونمایی کرد. این تکنولوژی که به گفته اوپو پیشرفته ترین در دنیاست، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را در ۲۰ دقیقه به طور کامل و در ۵ دقیقه تا ۴۱ درصد شارژ می‌کند.

البته تنها تولید آداپتور با فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی کافی نیست و برای استفاده ایمن - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - از آن در گوشی‌ها - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - به بازطراحی کابل، - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - شارژر و باتری نیاز است. اوپو می‌گوید گوشی سازگار با این فناوری که - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - هنوز تولید نشده، از دو باتری 6C بهره مند بود و شارژر آن - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - به لطف چگالی توان بهبود یافته، اندازه کوچکی خواهد داشت. برخلاف شارژهای قبلی VOOC که یک طرف کابل آن‌ها از نوع USB-A است، دو طرف کابل شارژر این گوشی از نوع USB-C خواهد بود.

تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران

اوپو مدعی است عنوان سریع ترین شارژر وایرلس دنیا نیز به این شرکت تعلق می‌گیرد. به گفته اوپو شارژر ۶۵ واتی AirVOOC جدید این شرکت می‌تواند باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را در مدت ۳۰ دقیقه به - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - شکل بیسیم - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - شارژ کند که سریع تر از تمام آداپتورهای سیم دار حال حاضر دنیاست. اوپو این شارژر را تولید کرده، اما فعلاً خبری از زمان عرضه یا گوشی‌های سازگار با آن منتشر نشده است.

اوپو همچنین از ساخت آداپتورهای کوچکی خبر داد که استفاده از فناوری گالیم نیترید (GaN) در آن‌ها سبب شده تا ابعادشان - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - کوچک تر شود. شارژر ۵۰ واتی SuperVOOC جدید این شرکت به لطف فناوری مذکور ابعادی برابر با کیف کارت بانکی داشته و شارژر - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۱۰ واتی مینی نیز تقریباً اندازه یک آداپتور ۱۸ واتی معمولی است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران

در حال حاضر سریع ترین فناوری شارژ سریع دنیا به گوشی - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - اوپو رینو Ace تعلق دارد. آداپتور ۶۵ واتی این گوشی باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن را در مدت زمان ۳۱ دقیقه - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - به طور کامل شارژ می‌کند. کمپانی ویوو نیز که مالک بخشی از اوپو بوده و از فناوری‌های آن استفاده می‌کند، دو روز قبل از اولین فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی دنیا رونمایی کرد. ویوو می‌گوید این فناوری باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - در مدت ۱۵ دقیقه به طور - تعمیرات یخچال الجی در شهر محمودآباد استان مازندران - کامل شارژ می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone