تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20403.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کره جنوبی با هوش مصنوعی تراکنش‌‌های رمزارز در دارک وب را رهگیری می‌کند

آژانس امنیت اینترنت کره جنوبی (KISA) قصد دارد نرم افزاری بر پایه هوش مصنوعی توسعه دهد تا تراکنش‌ها و معاملات صورت گرفته در بستر دارک وب را ردیابی کند. به گزارش New Daily دولت کره جنوبی ...

آژانس امنیت اینترنت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - کره جنوبی (KISA) قصد دارد نرم افزاری بر پایه هوش مصنوعی توسعه دهد تا تراکنش‌ها و معاملات صورت گرفته در بستر دارک وب را ردیابی کند.

به گزارش New Daily دولت کره جنوبی پس از حواشی اخیر در رابطه با انتشار و خرید و فروش تصاویر مستهجن کودکان در این کشور و با در نظر داشتن دشواری پیگیری امور در بستر دارک وب، از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - ماه ژانویه توسعه نرم افزاری جهت مبارزه، کنترل و ردیابی محتواهای مشابه را آغاز کرده است.

آژانس KISA معتقد است چنین نرم افزاری به طور کامل به تکنولوژی یادگیری ماشین وابسته است، و به طور خودکار درون وب‌سایت‌های دارک وب جستجو کرده و تراکنش‌های رمزارز را دنبال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - می‌کند. دولت کره در صدد است تا این نرم افزار را تا سال ۲۰۲۲ به مرحله اجرایی و پیاده سازی برساند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران

البته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - توسعه چنین برنامه‌ای برای ارگان‌های دولتی کره جنوبی بدون موانع خاص - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - خودش هم نبوده. «چو جوبین» که به عنوان محکوم اصلی پرونده‌های اخیر این کشور در دارک وب شناخته می‌شود و در حال حاضر تحت بازداشت قرار دارد، تاکنون در هیچ موردی با محققین و بازرسان همکاری نکرده. این یعنی کار دوچندان برای توسعه دهندگان، به خصوص با توجه به این موضوع که اغلب تراکنش‌های صورت گرفته در این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - محیط مبتنی بر رمزارز مونرو بوده که واکاوی‌اش دشوار و به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - شدت حفاظت شده است.

در همین راستا مقامات دولتی کره جنوبی به شدت نگران افزایش نرخ معاملات رمزارز تحت دارک وب هستند، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - همان‌گونه که آمار سال ۲۰۱۸ از رشد ۱.۵ درصدی این دست از معاملات حکایت داشت.

گفتنی است بودجه لازم برای توسعه این نرم افزار توسط دولت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - و شرکت‌های خصوصی تامین شده. بر اساس آمار به دست آمده تا سال ۲۰۲۳ مبلغ ۶.۵ میلیون دلار از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - سوی دولت و حدود ۱.۶۴ میلیون دلار از طرف شرکت‌های خصوصی جهت طراحی و توسعه نرم افزار مجازی ردیابی کلاهبرداری و معاملات دارک وب سرمایه‌گذاری خواهد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر جویبار استان مازندران - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone