🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35889.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وان پلاس 6 رسما معرفی شد؛ پرچمداری با بریدگی نمایشگر و ۸ گیگابایت رم

بالاخره بعد از ماه ها انتظار و گمانه زنی موبایل وان پلاس ۶ رونمایی شد. شرکت سازنده ابراز امیدواری کرده که تازه ترین محصولش را به واسطه فراهم نمودن امکانات و قابلیت های متفاوت از ...

بالاخره بعد از ماه ها انتظار و گمانه زنی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موبایل وان پلاس ۶ رونمایی شد. شرکت سازنده ابراز امیدواری کرده که تازه ترین محصولش را به واسطه فراهم نمودن امکانات و قابلیت های متفاوت از دیگر رقبایش متمایز نماید. این کمپانی چینی که پیشتر به خاطر ارائه دستگاه هایی پیشرفته با قیمت پایین نامش را بر سر زبان ها انداخته بود حالا برآن شده تا اندکی از گذشته فاصله بگیرد و محصولی پریمیم با قیمت نسبتا بالا را معرفی نماید. وان پلاس 6 به پیروی از آیفون ۱۰  و اسنشال فون دارای بریدگی نمایشگر است و جک هدفون نیز روی بدنه آن به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد.

تازه ترین محصول وان پلاس به یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی اپتیک امولد با نسبت ۸۳.۸ درصدی نسبت به بدنه مجهز است. نمایشگر وان پلاس ۶ همچنین رزلوشنی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل دارد که از طریق یک لایه شیشه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. بخش جلویی و پشتی بدنه این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موبایل از شیشه پوشانده شده و حول آن را یک فریم آلومینیومی در بر گرفته است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

البته باید اشاره کنیم که شرکت سازنده چندین مدل مختلف کاور علاوه بر نوع آلومینیومی و شیشه ای برای پشت بدنه این موبایل در نظر گرفته که یک نوع سفید رنگ و همچنین نسخه اونجرز را شامل می شوند و خبر خوب آنکه این موبایل در برابر افشره آب مقاوم است (نیمه مقاوم در برابر آب).

محصول تازه وان پلاس همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و ابعاد آن طبق اعلام شرکت سازنده برابر با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۱۵۵.۷ در ۷۵.۴ در ۷.۸ میلی متر است. وزن دستگاه از ۱۷۷ گرم فراتر نمی رود و از بدو - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرضه به بازار به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اندروید ۸.۱ اوریو مجهز است که رابطه کاربری Oxygen - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - OS آن را مزین می کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

قلب تپنده این موبایل نیز یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ با هشت هسته پردازشی (چهار هسته ۲.۷ گیگاهرتزی Kryo 385 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Gold و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Kryo 385 Silver) است. برای رندر گرافیکی هم یک پردازنده آدرنو ۶۳۰ در این چیپست تعبیه شده. خبر بد آنکه هیچ خبری از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیست اما علاقمندان می توانند بسته به نیاز خود یکی از این سه گزینه را انتخاب نمایند.

  • ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی/ ۶ گیگابایت رم
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی/ ۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رم
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی/ ۸ گیگابایت رم

 

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

یک دوربین دوگانه نیز در بحش پشتی بدنه دستگاه خودنمایی می کند که از حسگرهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل شده. حسگر ۱۶ مگاپیکسلی این موبایل که گشودگی دهانه لنزی برابر با f/1.7 و ابعاد پیکسلی 1.12µm دارد به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امکاناتی نظیر لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و حسگر ۲۰ مگاپیکسلی نیز گشودگی دهانه لنزی برابر با f/1.7 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد و هر دوی این حسگرها به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی مجهز هستند. برای بهبود کیفیت عکس ها نیز یک فلش LED دوگانه در بخش پشتی بدنه دستگاه کنار دوربین ها تعبیه شده است.

اما برای برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای وان پلاس ۶ در نظر گرفته شده است که آن نیز گشودگی دهانه لنزی برابر با f/2.0 با ابعاد پیکسلی 1.0µm دارد و از لرزشگیر اپتیکال و تکنولوژی HDR خودکار بهره می برد. این دوربین آنطور که وان پلاس گفته قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 1080p - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد و همانطور که در تصاویر می بینید درون یک بریدگی تعبیه شده که البته بی شباهت به دیگر پرچمداران عمدتا چینی بازار ندارد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

قیمت وان پلاس ۶ برابر با ۵۱۹ یورو/ ۵۲۰ دلار برای نسخه بهره مند از رم ۶ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت با حافظه ۶۴ عنوان شده و مدل بهره مند از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز ۵۶۹ یورو قیمت گذاری شده است. و اما در مورد نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این موبایل که هشت گیگابایت هم رم دارد باید بگوییم که وان پلاس پرچسب قیمتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۷۵۰ دلار را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone