تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13154.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

واکسن ویروس کرونا با پهپاد به مناطق دور افتاده آفریقا فرستاده شد

در چند روز اخیر اولین محموله واکسن ویروس کرونا از طریق پهپاد به دست مردم کشور غنا رسید. پهپادها در روز نخست با ۳۶ پرواز ۲۵۰ دوز واکسن کووید-۱۹ را با چتر نجات به یک ...

در چند روز اخیر اولین محموله واکسن ویروس کرونا از طریق پهپاد به دست مردم کشور غنا رسید. پهپادها در روز نخست با - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۳۶ پرواز - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲۵۰ دوز واکسن کووید-۱۹ را با چتر نجات به یک مرکز بهداشتی ارسال کردند. حالا در ادامه قرار است واکسن‌های بیشتری از طریق پهپادها به دست - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - ساکنان مناطق دورافتاده آفریقایی برسد.

شرکت حمل و نقل مواد دارویی Zipline چند سالی است که در کشورهای آفریقایی به احداث - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - زیرساخت‌های پهپادی مناسب - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای کمک به ارسال دارو به مناطق دورافتاده مشغول است. انتقال خون با پهپاد از سال ۲۰۱۶ در کشور رواندا شروع شد و خیلی زود به کشورهایی مثل تانزانیا رسید.

فناوری پهپاد سفارشی Zipline می‌تواند تا مسافت ۱۶۰ کیلومتری حرکت کند و محموله‌ای با حداکثر وزن ۱.۷۵ کیلوگرم داشته باشد. سرعت این پهپاد نهایتا به ۱۲۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. جدیدترین ماموریت این شرکت تحویل اولین محموله واکسن ویروس کرونا در آفریقاست که به عنوان بخشی از برنامه کوواکس انجام گرفته است. کوواکس برنامه‌ای بین‌المللی است که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌خواهد دسترسی برابر به واکسن ویروس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرونا را ممکن کند. غنا به تازگی پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی توانست ۶۰۰ هزار دوز از واکسن آکسفورد/استرازنکا را در پایتخت خود دریافت کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان

اولین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - پهپاد شرکت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - Zipline در تاریخ ۲ مارس از منطقه جنوبی Mpanya در غنا به پرواز درآمد و پس از ۳۴ دقیقه با طی مسافتی در حدود ۷۰ کیلومتر به Auofua رسید. این پهپاد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - حامل ۲۵ ویال واکسن ویروس کرونا بود که با کمک چتر نجات فرود آمد و ظرف ۵ ساعت در مجموع ۲۵۰ نفر واکسن زدند. تا پایان همان روز ۳۵ محموله دیگر از طریق پهپادها به «مرکز سلامت Asuofua» تحویل داده شد.

شرکت Zipline با حمایت بنیاد UPS، دولت غنا و «گاوی» (اتحاد واکسن) چند هاب پهپادی را در سراسر این کشور راه‌اندازی کرده است. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰۰۰ مرکز سلامت در کشور غنا حالا امکان برخورداری از سرویس‌های حمل و نقل پهپادی این شرکت را داشته باشند.

«کِیتلین برتون» از شرکت Zipline می‌گوید سیستم توزیع آن‌ها امکان تحویل دقیق و سریع واکسن به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - مناطق دورافتاده را فراهم می‌کند: «استراتژی ما این است که از هر نقطه بهداشتی برای کمک به ارائه واکسن به مردم استفاده کنیم. ما دقیقا همان تعداد دوزی را ارسال می‌کنیم که نیاز است. در این روش زنجیره نگهداری بسیار کوتاه است و سلامت صددرصدی محموله تضمین می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر آیا یه سوال داشتم سمت کوچه باغ گلپایگان تعمیر یخچال می تگ هم دارید
پاسخ: بله در کوچه باغ شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone