تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13153.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

واکسیناسیون عموم مردم از خرداد ۱۴۰۰ با واکسن کوو ایران برکت آغاز می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز واکسیناسیون کرونا با واکسن ایرانی کوو ایران برکت از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد. «محمد مخبر» صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار کشور درباره ...

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز واکسیناسیون کرونا با واکسن ایرانی کوو ایران برکت از خرداد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

«محمد مخبر» صبح امروز در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار کشور درباره واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - گفت: «ایمن‌ترین و کم‌عارضه‌ترین واکسن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - کرونا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، وزارت بهداشت تأیید دارد که واکسن با بالاترین استانداردها ساخته شده است و فاز دو و سه ادغام و از این هفته آغاز می‌شود.»

به گفته مخبر فاز اول تست بالینی کوو ایران برکت با موفقیت پایان یافته و آماده ورود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - به فاز بعدی این طرح مطالعاتی است: «در هفته آینده فاز دوم یا احیانا تلفیق فازهای دوم و سوم آغاز خواهد شد.»

وی در پاسخ به این سوال که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - چه زمانی واکسیناسیون عمومی در کشور آغاز می شود، گفت: «اوایل خرداد ماه سال آینده واکسیناسیون عمومی با واکسن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - ایرانی کرونا آغاز می شود.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم

وی گفت که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - در زمینه تولید انبوه این واکسن، قابلیت زیادی داریم و ظرف دو تا دو و نیم ماه آینده، دغدغه‌ای برای واکسن کرونا نخواهیم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - داشت؛ فکر می‌کنیم اواسط اردیبهشت یا هفته اول خرداد واکسیناسیون کرونا برای مردم با واکسن کوو ایران برکت آغاز خواهد شد‌.

تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - ایرانی با نام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - «کُوو ایران برکت» روز سه شنبه (نهم دی ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری روی سه داوطلب آغاز شد.

تزریق نخستین مرحله واکسن ایران کوو برکت بین داوطلبان ۱۸ تا ۵۰ سال در قالب فاز اول تست انسانی واکسن ایرانی انجام شد و ۵۶ داوطلب این مرحله دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و تزریق آخر واکسن هم ۳۰ بهمن ماه به آخرین داوطلب این مرحله انجام شد.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در صورت تایید نتایج فاز اول و پروتکل فاز بعدی تا پایان اردیبهشت سال آینده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - نتایج فاز دوم مطالعه به پایان می رسد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - همانطور که گفته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - شد قرار است فازهای دوم و سوم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - این مطالعه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - بالینی همزمان آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone