تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27180.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مک پرو جدید معرفی شد؛ با غول ماژولار اپل آشنا شوید

اپل سال هاست قول معرفی یک مدل کاملا جدید از مک پرو را داده بود. در واقع بیش از یک سال از زمانی که این شرکت گفته بود مک پرو جدید را سال 2019 عرضه ...

اپل سال هاست قول معرفی یک مدل کاملا جدید از مک پرو را داده بود. در واقع بیش از یک سال از زمانی که این شرکت گفته بود مک پرو جدید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را سال - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 2019 عرضه می کند گذشته است؛ از اول هم قرار بود مک پرو جدید سال 2018 عرضه شود.

مک پرو جدید اپل دارای یک فریم ساخته شده از استیل ضد زنگ است که هدفش ماژولار بودن و دسترسی آسان به قطعات داخلی است. این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موضوع به روز رسانی کامپیوتر جدید اپل را بسیار آسان تر از مدل قبلی خواهد کرد.

مک پرو جدید از 1.5 ترابایت رم پشتیبانی می کند

پردازنده اینتل Xeon مورد استفاده در این کامپیوتر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حداکثر 28 هسته پردازشی با قدرت 300 وات و خنک کنندگی پیشرفته خواهد داشت. حداکثر مقدار رم پشتیبانی شده نیز به عدد دیوانه وار یک و نیم ترابایت می رسد. اپل امکان PCI expantion - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را هم باز گردانده است. در این کامپیوتر چهار اسلات دوگانه عریض، سه اسلات تکی عریض و یک اسلات تکی نیمه عریض وجود دارد که به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کارت I/O متصل هستند. در کارت I/O جلوی دستگاه دو پورت تاندربولت سه، دو پورت USB A، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و دو پورت اترنت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موجود است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در زمینه گرافیکی هم مک پرو جدید حداکثر از دو کارت گرافیک Radeon Pro Vega II یا Radeon Pro Vega II Duo پشتیبانی می کند؛ حالت دوم به این معناست که در مک پرو جدید می توان تا چهار کارت گرافیک داشت. این کار با استفاده از ماژول MPX میسر خواهد بود که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارای Heat Sink اختصاصی و یک پورت Quad-Wide PCIe است که دو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کارت گرافیک در خود جای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می دهد. این ماژول یک پورت USB C اضافه نیز در زیر دارد که پهنای باند و قدرت بیشتر را در کنار امکان اتصال یک مانیتور اضافه فراهم می کند.

برای تدوین گران ویدئو اپل از سخت افزاری اختصاصی به نام Afterburner رونمایی کرده. این قطعه مک پرو جدید را قادر به پخش هم زمان سه استریم 8K یا 12 استریم 4K می کند. این کارت می تواند در هر ثانیه شش میلیارد پیکسل را پردازش کند.

در مک پرو جدید امکان استفاده از چهار کارت گرافیک وجود دارد

برق مصرفی مک پرو جدید هم حداکثر 1.4 کیلووات - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خواهد بود. جلوی این دستگاه و دقیقا پشت ساختار مشبکش سه فن قرار می گیرند که هوا را با نرخ 300 فوت مکعب بر دقیقه از روی اجزای داخلی عبور می دهند. اپل یک دمنده دیگر هم در آن قرار داده اما ادعا کرده دستگاه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بی صدا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می ماند. علاوه بر این برای کاربرانی که سیستمی قابل جا به جایی می خواهند امکان اضافه کردن چرخ زیر مک پرو جدید وجود دارد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

مک پرو جدید پاییز امسال با حداقل قیمت 5999 دلار عرضه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خواهد شد. اما سخت افزار این نسخه به شدت از قوی ترین حالتش ضعیف تر است. مشخصات مدل پایه عبارتند از 32 گیگابایت رم، پردازنده هشت هسته ای Xeon اینتل، کارت گرافیک Radeon - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Pro 580X و 256 گیگابایت SSD. مک پرو جدید در کنار یک مانیتور 32 اینچی 6K با تکنولوژی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - XDR معرفی شد که آن نیز به تنهایی 4999 دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone