تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30195.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

جیک و پیک: با اجبار نمی‌توان مردم را به سمت شبکه‌های اجتماعی ایرانی کشاند

مدتی قبل با اوج گرفتن احتمال فیلترینگ اینستاگرام، زمزمه‌های جایگزین شدن نمونه‌های داخلی اینستاگرام مطرح شد. این موضوع اولین بار توسط رییس مرکز ملی فضای مجازی «ابوالحسن فیروز آبادی» عنوان شد. او خبر داده بود ...

مدتی قبل با اوج گرفتن احتمال فیلترینگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - اینستاگرام، زمزمه‌های جایگزین شدن نمونه‌های داخلی اینستاگرام مطرح شد. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - این موضوع اولین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - بار توسط رییس مرکز ملی فضای مجازی «ابوالحسن فیروز آبادی» عنوان شد. او خبر داده بود که نمونه داخلی اینستاگرام ساخته شده است. در روزهای بعد اما چند رسانه اصولگرا نام چند اپلیکیشن‌ را نیز در کنار گفته‌های فیروزآبادی قرار دادند و از «جیک‌وپیک» و «لنزور» هم نام برده شد. این درحالی‌ست که مدیران این مجموعه‌ها در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کنند از اینکه قرار است جایگزین اینستاگرام باشند، بی‌اطلاع‌ هستند؛ موضوعی که پیش‌تر مجموعه هورسا نیز به عنوان یکی دیگر از سرویس‌های بومی مشابه اینستاگرام، به آن تاکید کرده بود.

«هادی نعمتی»، عضو هیات مدیره شرکت «اطلاعات و ارتباطات وصل» که توسعه دهنده شبکه اجتماعی «جیک‌ و پیک» است، به دیجیاتو توضیح می‌دهد که این شرکت چون مجوز دریافت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - و راه اندازی شبکه‌های اجتماعی را از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال دریافت کرده بود، در لیست شبکه‌های اجتماعی قرار داشت و هیچ هماهنگی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - برای معرفی شدن آن به عنوان جایگزین اینستاگرام نشده‌بود. نعمتی جایگزین شدن این سرویس با اینستاگرام را غیرممکن می‌داند و در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - مورد نحوه شکل‌گیری این اپلیکیشن می‌گوید:

«نمونه های داخلی آماده‌است و ما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - هم قصد داریم تا نسخه‌ای جدید از اپلیکیشن‌مان را در روزهای آینده ارائه کنیم که قطعا بسیاری از نواقص را از بین خواهد برد ولی برای داشتن جایگزین اینستاگرام نیاز به بودجه و هزینه گزافی‌ است که از توان شرکت ما خارج است. جیک و پیک در واقع نمونه‌ای از یک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - محصولی بود که ما روی پلتفرم بزرگتری به نام «وصل اپ» قراردادیم. در واقع برای توسعه وصل اپ محصولاتی راه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - اندازی کردیم تا زیرساخت خود را با آن تست کنیم. جیک و پیک یکی از آنها بود که بعد از آنکه طراحی شد و زیرساخت شبکه اجتماعی روی آن تست شد، تا سایرین بتوانند از زیرساخت ما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - استفاده کنند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند. بعد از اینکه این اتفاق افتاد ما جیک و پیک را در کافه بازار گذاشتیم تا یوزرها به آن وارد شوند و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - ما بتوانیم زیرساخت خود را تست کنیم.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان

نعمتی در مورد برنامه‌های آتی این شرکت برای اپلیکیشن جیک و پیک توضیح می‌دهد که این اپ بر زیرساخت کلاود پیاده شده و درصورت افزایش تعداد کاربران قابلیت خدمات‌رسانی به آنها را دارد، با این حال شرکت وصل هیچگونه تبلیغی برای اپ خود انجام نداده و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - قصد ندارد محصول خود را به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - عنوان جایگزین اینستاگرام معرفی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - کند. موضوع دیگری که نعمتی به آن اشاره می‌کند، هدف از طراحی این اپ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - بوده است که بتواند در حوزه فین‌تک فعالیت کنند؛ او به مشکلات و روند طولانی خرید و فروش در اینستاگرام اشاره می‌کند که در اپ جیک و پیک مورد توجه قرار گرفته‌ تا رفع شود و در حقیقت یک برنامه کاربردی برای کسب‌وکارهای اینستاگرامی شود.

به گفته نعمتی، جیک و پیک یک شبکه اجتماعی است و تاکنون هیچ درخواستی برای دریافت وام یا حمایت‌های دولتی ارسال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - نکرده‌است. او - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - می‌گوید دولت برای حمایت از پیام‌رسان‌ها شرایط دریافت وام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - ۵ میلیارد تومانی را فراهم کرده بود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - اما جیک‌ و پیک یک شبکه اجتماعی‌ است و نه پیام‌رسان و برای همین هم تمایلی به دریافت این وام نداشت؛ او تاکید می‌کند که آنها چنین درخواستی مطرح نکرده بودند و وامی هم به آنها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - تعلق نگرفته است.

نعمتی معتقد است که رشد کردن و فراگیر شدن یک اپلیکیشن درصورتی اتفاق می‌افتد که مردم خودشان آن را انتخاب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - کنند و فیلترینگ را راهی منطقی برای توسعه مدل‌های بومی هیچ اپلیکیشنی نمی‌داند:

«اگر قرار باشد یک سامانه فراگیر شود نباید از راه فیلترینگ سایر اپ‌ها این کار را کرد؛ چراکه این امر یک ضد تبلیغ است و مردم تصور می‌کنند فیلترینگ به درخواست ما انجام شده و در نتیجه آنها تمایلی به دریافت و استفاده از اپ را خواهند داشت و چه بسا از فیلترشکن استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - خواهند کرد و به کار کردن با همان برنامه قبلی مسدود شده ادامه خواهند داد؛ یعنی همان اتفاقی که برای پیام‌رسان‌ها افتاد. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - با اجبار نمی‌توان مردم را به استفاده از شبکه‌های اجتماعی ایرانی سوق داد، این اتفاق باید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - از طریق فرهنگ‌سازی انجام شود.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان

با اینکه این روزها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - از بخش‌های مختلف حاکمیت درباره ضرر و زیان‌های اینستاگرام صحبت‌های زیادی می‌شود و برنامه‌های صدا و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - سیما ملی هم دائما به نکوهش این برنامه می‌پردازد؛ اما آمارهایی که دست کم یک سال از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - زمان انتشار آنها سپری می‌شود نشان می‌دهند که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - 24 میلیون ایرانی در این شبکه فعالیت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - دارند و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - بسیاری از دولتمردان نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - در آن حضور دارند. تلگرام زمانی فیلتر شد که جایگزین‌های آن اعلام شد و البته این جایگزین‌ها تا به امروز توفیق چندانی پیدا نکرده‌اند اما در مورد اینستاگرام باید گفت که عملا هیچ جایگزینی هنوز وجود ندارد و در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - صورت مسدودسازی آن معلوم نیست که کاربران باید تجربه مشابه را کجا به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - دست بیاورند. وزیر ارتباطات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - چندی پیش در مورد این موضوع گفته بود:

«برای مردم بگویند از فردای فیلترینگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - اینستاگرام در کشور در زندگی مردم، حاکمیت و کاهش جرایم چه اتفاقی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تایباد استان خراسان - رخ خواهد داد؟ در این زمینه باید جمع بندی عقلایی شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone