تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30201.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این مسواک عجیب و غریب در ۱۰ ثانیه دندان های شما را تمیز می‌کند

اکثر دندان پزشکان اعتقاد دارند که باید روزی ۲ بار و به مدت ۲ دقیقه دندان‌ها را مسواک زد. البته کمپانی فرانسوی FasTeesH طی رویداد CES 2019 از مسواکی رونمایی کرده که کار تمیز کردن ...

اکثر دندان پزشکان اعتقاد دارند که باید روزی ۲ بار و به مدت ۲ دقیقه دندان‌ها را مسواک زد. البته کمپانی فرانسوی FasTeesH طی رویداد CES 2019 از مسواکی رونمایی کرده که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کار تمیز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کردن دندان های شما را تنها در ۱۰ ثانیه انجام - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌دهد.

تفاوت کلیدی این مسواک با مسواک‌های عادی به Y شکل بودن بخش برس‌های آن برمی‌گردد. شما در ابتدا باید خمیردندان را به طور متوازن روی مسواک زده، مسواک را ۵ ثانیه روی بخش بالایی فک و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۵ ثانیه در بخش پایینی آن قرار دهید. طراحی این مسواک حالتی لاستیکی داشته و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همین موضوع باعث می‌شود که قرار گرفتن آن در دهان شما چندان آزار دهنده نباشد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به طور کلی ۴ سایز گوناگون برای این مسواک در نظر گرفته شده تا همه گروه‌‌های سنی بتوانند از آن استفاده کنند. در بخش پایینی این اختراع تازه، یک موتور مخصوص وجود داره که با تولید لرزش به مسواک شدن کامل دندان‌های شما کمک می‌کند.

در ضمن بخش Y شکل مسواک عملکرد آنتی باکتریال داشته و در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مقابل آلوده شدن به باکتری‌های متدوال دست‌شویی از خود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مقاومت نشان می‌دهد. در ضمن قسمت موتور را می‌توان از این بخش جدا کرد و در واقع شما قادر به تعویض برس‌های این گجت خواهید بود.

خرید این مسواک ۱۲۵ دلار آمریکا هزینه در پی خواهد داشت که مبلغ نسبتا زیادی برای چنین محصولی محسوب می‌شود. البته سازندگان مسواک ذکر شده اعتقاد دارند که این مسواک قادر به تمیز کردن نقاطی از دهان است - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که مسواک‌های عادی به هیچ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عنوان از پس آن بر نمی‌آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone