تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35244.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پلان؛ کنترل ماشین ها با فکر انسان در آینده نزدیک [تماشا کنید]

دانشمندان مدت هاست که به دنبال ایجاد رابطی بین مغز انسان و کامپیوتر هستند تا بتوانند از این طریق، توانایی های ذهنی بشر را ارتقاء دهند. تحقق این رؤیا را می توان بزرگ ترین جهش ...

دانشمندان مدت هاست که به دنبال ایجاد رابطی بین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - مغز انسان و کامپیوتر هستند تا بتوانند از این طریق، توانایی های ذهنی بشر را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - ارتقاء دهند. تحقق این رؤیا را می توان بزرگ ترین جهش انسان از آغاز روند تکامل تا به امروز دانست، ولی آیا برای چنین پیشرفتی آماده هستیم؟

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران

در حال حاضر تحقیقات این حوزه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - به توانبخشی افراد معلول توجه ویژه دارند. افراد ناتوان با استفاده از ایمپلنت های نصب شده روی جمجمه و در بخش قشر حرکتی مغز، تنها با فکر خود بازوهای رباتیک را کنترل می کنند. با این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمک آبرود استان مازندران - حال اگر فناوری به اندازه کافی پیشرفت کند، می توان از این روش برای افزایش قابلیت های دیگر انسان ها نیز استفاده کرد.

در حال حاضر دانشمندان علوم عصبی توانسته اند فعالیت تمام نرون های یک موجود زنده را در لحظه به ثبت برسانند، البته موجودی ساده به نام هیدرا که ساختار عصبی بسیار ابتدایی دارد. با این حال تخصیص بودجه به این حوزه و حضور افراد سرشناس و جسوری همچون ایلان ماسک و برایان جانسون می تواند آینده ای شگفت انگیز را رقم بزند.

برای مشاهده دیگر ویدیوهای پلان می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone