تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13171.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توسعه هوش مصنوعی که با اسپیکر هوشمند و بدون تماس روی ریتم قلب نظارت می‌کند

اسپیکرهای هوشمند می‌توانند در حوزه سلامت کاربرد داشته باشند. برای مثال پژوهشگران دانشگاه «واشنگتن» امکان تشخیص ایست قلبی یا نظارت روی تنفس نوزاد از طریق این محصولات را به نمایش گذاشته‌اند و حالا برای اولین ...

اسپیکرهای هوشمند می‌توانند در حوزه سلامت کاربرد داشته باشند. برای مثال پژوهشگران دانشگاه «واشنگتن» امکان تشخیص ایست قلبی یا نظارت روی تنفس نوزاد از طریق این محصولات را به نمایش گذاشته‌اند و حالا برای اولین بار توانسته‌اند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - سیستم هوش مصنوعی توسعه دهند که از طریق اسپیکر هوشمند و بدون تماس فیزیکی، روی ضربان قلب نظارت کند.

این سیستم هوش مصنوعی جدید پژوهشگران دانشگاه واشنگتن صداهای غیرقابل شنیدن از طریق اسپیکر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - هوشمند درون یک اتاق منتشر می‌کند و از نحوه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - بازگشت آن به اسپیکر، می‌تواند ضربان قلب افراد را شناسایی و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - همچنین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - روی آن نظارت کند.

از آنجایی که ضربان قلب یک حرکت کوچک در ناحیه سینه محسوب می‌شود، این تیم برای کمک به موقعیت‌یابی سیگنال‌ها توسط اسپیکر هوشمند از یادگیری ماشینی استفاده کرده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - تا قادر به شناسایی ضربان قلب منظم و نامنظم باشد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران

پژوهشگران برای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - بررسی عملکرد این سیستم، آن را روی افراد سالم و همچنین بیماران قلبی در بیمارستان‌ها آزمایش کردند. بطور دقیق‌تر، نمونه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - اولیه این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - سیستم روی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - ۲۶ فرد سالم و ۲۴ بیمار قلبی در بیمارستان‌ها - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - مورد آزمایش قرار گرفت. این اسپیکر هوشمند توانست ضربان‌های قلب را تقریبا مشابه دستگاه‌های نظارت روی ضربان قلب استاندارد شناسایی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - کند.

در حالی که بسیاری از مردم با مفهوم ضربان قلب آشنایی دارند، پزشکان بیشتر به تشخیص و ارزیابی ریتم قلب علاقه‌مند هستند. میزان تپش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - قلب به میانگین ضربان قلب در گذر زمان گفته می‌شود، در حالی که ریتم قلب یک الگو از ضربان قلب را توصیف می‌کند.

برای مثال یک فرد با ۶۰ تپش در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - دقیقه یک ریتم طبیعی دارد و قلبش در هر ثانیه، یکبار می‌تپد. اما ریتم قلب نامنظم نرخ تپش متفاوتی دارد. آریتمی یا ریتم نامنظم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - قلب از دیگر بیماری‌های قلبی رایج‌تر است و می‌تواند باعث بیماری‌هایی مانند سکته شود، اما غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - به راحتی آن را تشخیص داد.

در همین راستا، توسعه دستگاهی ارزان‌قیمت که بتوان از آن در خانه‌ها استفاده کرد تا روی ضربان قلب افراد نظارت داشته باشد، می‌تواند تاثیر قابل توجهی در شرایط افراد در مراحل ابتلایی بیماری‌های قلبی ایجاد کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران

زمانی که فرد در فاصله ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متری این اسپیکر هوشمند قرار بگیرد، فرایند جستجو برای ضربان قلب آغاز می‌شود. در ادامه این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - بطور پیوسته صداهای غیرقابل شنیدن منتشر می‌کند که با برگشت به اسپیکر، روی ضربان قلب نظارت می‌کند.

در این محصول یک الگوریتم یادگیری ماشینی خود نظارت شده مورد استفاده قرار گرفته که سیگنال‌های دریافتی از تمام میکروفن‌ها را برای شناسایی سیگنال ضربان قلب ترکیب می‌کند. در ادامه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - این سیستم از الگوریتم دومی استفاده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جویبار استان مازندران - می‌کند تا سیگنال به ضربان‌های قلب تقسیم شود تا روی آن‌ها نظارت داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone