تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13173.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای با کیفیت ایرپاد ۳ شباهت این دستگاه به ایرپاد پرو را تایید کرد

ایرپاد اپل یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت است که سالانه میلیاردها دلار برای اپل درآمدزایی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که نسل سوم این دستگاه در راه است و تصاویر کامپیوتری باکیفیتی از آن ...

ایرپاد اپل یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت است که سالانه میلیاردها دلار برای اپل درآمدزایی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که نسل سوم این دستگاه در راه است و تصاویر کامپیوتری باکیفیتی از آن منتشر شده که جزئیات این محصول را نمایش می‌دهد.

اگر گزارش‌ها درست باشد، نسل جدید ایرپاد در مراسمی رونمایی می‌شود که اپل احتمالا در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - کرد. انتظار داریم که در این مراسم محصولات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - دیگری مثل آیپد و برچسب ردیابی ایرتگ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - را هم ببینیم. حالا کمتر از دو هفته مانده به این مراسم رندرهای کامپیوتری باکیفیتی از ایرپاد ۳ لو رفته است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان

ظاهری که از این دستگاه در تصاویر دیده می‌شود که مربوط به نسخه نهایی ایرپاد ۳ است که تا چند وقت دیگر وارد بازار خواهد شد. این طراحی تقریبا با شایعات قبلی مطابقت دارد و یادآور ظاهر ایرپاد پرو است. ایرپاد ۳ نسبت به نسل‌های قبلی ایرپاد معمولی دارای پایه‌های کوتاه‌تری است و سَری سیلیکونی قابل تعویض دارد. این دستگاه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - در مجموع شبیه ایرپاد پرو شده ولی احتمالا از قابلیت حذف نویز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - فعال بهره نمی‌برد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان

اما چنان‌چه ایرپاد هم به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - قابلیت حذف نویز فعال مجهز شود، اپل باید قابلیت ویژه‌ای را برای نسل بعدی ایرپاد پرو در نظر گرفته باشد تا بتواند برچسب پرو و قیمت بالاتری را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - روی آن بگذارد. اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد، نسل دوم ایرپاد پرو هم در راه است. باید منتظر بمانیم تا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - ببینیم اپل برای آن دستگاه چه امکانات و ویژگی‌هایی را در نظر گرفته است.

این شرکت در مراسم احتمالی ۳ فروردین از مدل‌های جدید آیپد هم رونمایی می‌کند. انتظار نمی‌رود که نسل جدید آیپد پرو با طراحی کاملا متفاوتی در دسترس کاربران قرار بگیرد، اما این دستگاه‌ها ظاهرا قرار است از نمایشگر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر لاهیجان استان گیلان - مینی LED بهره ببرند که به بهبود کیفیت تصویر در نمایشگر کمک می‌کند. به علاوه، آیپد‌های این سری نخستین تبلت‌های اپل هستند که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر قرار است آیپد‌های نسل جدید اپل با مگنت‌های داخلی اضافی برای لوازم جانبی به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone