تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23914.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با دستکاری عینک طبی قفل تشخیص چهره آیفون را شکستند

پژوهشگران امنیتی با گذاشتن یک عینک دستکاری شده روی صورت فرد، قفل تشخیص چهره آیفون را شکستند. عجیب اینکه برای کار کردن این روش فرد باید خواب یا بیهوش باشد. کارشناسان تیم Tencent این روش ...

پژوهشگران امنیتی با گذاشتن یک عینک دستکاری شده روی صورت فرد، قفل تشخیص چهره آیفون را شکستند. عجیب اینکه برای کار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کردن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این روش فرد باید خواب یا بیهوش باشد.

کارشناسان تیم Tencent این روش را در کنفرانس بلک هت 2019 فاش کردند. در این روش که قابلیت Liveness Detection فیس آیدی را فریب می دهد، روی شیشه های عینک چسب نواری چسبانده شده و روی صورت قربانی گذاشته می شود.

با قرار دادن ترکیب فوق در مقابل آیفون، FaceID فریب خورده و قفل گوشی را باز می کند. البته هکر برای استفاده از این روش کار سختی در پیش دارد چون باید بدون بیدار کردن قربانی عینک را روی صورت او بگذارد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان
تیم Tencent - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در همایش بلک هت 2019 نحوه دستکاری عینک را توضیح دادند

اما چرا این روش به عینک برای کار کردن نیاز دارد؟ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ظاهرا فیس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آیدی با گذاشتن عینک روی صورت، چشم ها را به گونه ای متفاوت اسکن می کند. یکی از اعضای تیم Tencent در این رابطه گفت:

«ما پاشنه آشیل FaceID را پیدا کردیم؛ با گذاشتن عینک روی صورت دوربین گوشی دیگر اطلاعات چشم ها را به صورت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سه بعدی استخراج نمی کند.»

تیم مذکور موفق شد به کمک این روش قفل آیفون یکی از کاربران را باز کرده و حساب بانکی او را خالی کند.

این اولین بار نیست که فیس آیدی فریب می خورد. سال 2017 یک گروه ویتنامی بوسیله یک ماسک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارزان قیمت سیستم تشخیص چهره آیفون 10 را دور زد.

اپل بارها تاکید کرده احتمال درست کار نکردن FaceID و باز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شدن تصادفی قفل گوشی، یک در میلیون است. اما گزارشات خلاف این را نشان می دهند. دو سال پیش یکی از کاربران یوتیوب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ویدیویی در این سایت قرار داده که در آن فرزند 10 ساله وی می توانست با فریب سیستم تشخیص چهره، قفل صفحه آیفون 10 او را باز کند. این ویدیو نشان داد اعضای یک خانواده شانس بالاتری برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دور زدن فیس آیدی و دسترسی به آیفون یکدیگر دارند.

- تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر فولاد شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone