تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23932.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری جدید در چیپ های اینتل

پژوهشگران آسیب پذیری جدیدی را کشف کرده اند که کلیه سیستم های ویندوزی بهره مند از پردازنده های اینتل ساخته شده از سال ۲۰۱۲ تاکنون را تحت تاثیر قرار می دهد و امکانی را برای ...

پژوهشگران - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - آسیب پذیری جدیدی را کشف کرده اند که کلیه سیستم های ویندوزی بهره مند از پردازنده های اینتل ساخته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - شده از سال ۲۰۱۲ تاکنون را تحت تاثیر قرار می دهد و امکانی را برای هکرها فراهم میکند که مکانیزم های امنیتی و محافظتی این سیستم ها را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - دور زده به اطلاعات موجود درون حافظه هسته سیستم دسترسی پیدا کنند.

باگ جدید SWAPGSAttack خوانده شده چراکه از دستورالعملی به نام SWAPGS برای حمله استفاده میکند. این دستورالعمل برای پردازنده های x86/x64 نوشته شده و به سیستم فرمان می دهد که از حافظه حفاظت شده ای استفاده نماید که برای هسته سیستم کنار گذاشته شده است.

هکرها با استفاده از آسیب پذیری SWAPGSAttack میتوانند به صورت پنهانی روی اطلاعات حساس سیستم ها نظارت کرده و آنها را به سرقت ببرند و در این حین هیچ ردپایی در سخت افزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - قربانی از خود باقی نمی گذارند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل

این آسیب پذیر را محققان شرکتی به نام Bitdefender و در زمان بررسی معماری های مختلف CPU کشف کردند. محققان شرکت مورد بحث بعد از انجام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - هماهنگی های لازم با شرکت های اینتل و مایکروسافت و حصول اطمینان از بابت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - ارائه آپدیت برای پچ کردن باگ مذکور، در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - جریان کنفرانسی با نام Black Hat USA از کشفSWAPGSAttack خبر دادند.

BitDefender در بیانیه خود پیرامون این آسیب پذیری اعلام کرد که صرفا چیپ های اینتل تحت تاثیر آن قرار گرفته اند، در حالی که به گفته شرکت های نرم افزاری رد هت و مایکروسافت پردازنده های دیگر شرکت ها نیز این آسیب پذیری را دارند. مایکروسافت اعلام کرده که آسیب پذیری جدید نسخه ای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - از اسپکتر است که چیپ های Arm، AMD - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - و اینتل را تحت تاثیر قرار داده، در حالی که رد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - هت معتقد است SWAPGSAttack صرفا چیپ های اینتل و AMD را مستعد حمله کرده است. گفتنی است سیستم های مبتنی بر توزیع ای مختلف لینوکس از این بدافزار در امان هستند.

سیستم های مبتنی بر لینوکس از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - این حمله در امان هستند

مکانیزم حمله از تکنیکی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - به نام ارزیابی- اجرا بهره می گیرد؛ در این تکنیک پردازنده ها تلاش می کنند حدس بزنند که عملیات های بعدی اجرا شونده چه هستند و بر همین اساس دستورالعمل ها را روی مموری کش چیپ بارگذاری میکنند. کلیه سیستم های ویندوزی که از پردازنده اینتل سال ۲۰۱۲ به بعد بهره می گیرند این تکنیک را برای تسریع فرایندهای ویندوز به کار می برند.

با این حال اما تکنیک مذکور میتواند نشانه هایی را از خود در کش باقی بگذارد و امکانی را برای هکرها فراهم کند که حمله ای را علیه ضعف های سخت افزاری سیستم ترتیب دهند و از این روش برای جمع آوری اطلاعات حساس پیرامون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اردبیل استان اردبیل - دیتای موجود در مموری هسته سیستم هدف کمک بگیرند.

در ادامه هکر ها میتوانند با تحلیل رفتار سیستم در واکنش به درخواست های طراحی شده برای بارگذاری دیتا، به درک خوبی از اطلاعات موجود در مموری سیستم دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone