تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23924.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان با دوربین سلفی موبایل فشار خون افراد را اندازه گرفتند

سرعت پیشرفت تکنولوژی به قدری است که احتمالا در آینده نزدیک دیگر نیازی به مراجعه به پزشک برای اندازه گیری فشار خون نخواهید داشت. محققان روشی را ابداع کرده اند که با کمک آن میتوانید ...

سرعت پیشرفت تکنولوژی به قدری است که احتمالا در آینده نزدیک دیگر نیازی به مراجعه به پزشک برای اندازه گیری فشار خون نخواهید داشت. محققان روشی را ابداع کرده اند که با کمک آن میتوانید فشار خون خود را با استفاده از دوربین موبایل تان اندازه بگیرید.

براساس پژوهشی که توسط محققان کانادایی و چینی انجام شده تمام آنچه برای این منظور نیاز دارید تهیه یک ویدیوی سلفی با استفاده از تلفن همراهتان خواهد بود. کنگ لی روانشناس دانشگاه تورانتو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - و پل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ژنگ از پژوهشگران دوره پسا دکترای این دانشگاه تکنولوژی تازه ای به نام TOI یا تصویر برداری اپتیکال زیرپوستی را ابداع - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - کرده اند که اندازه گیری سطح فشار خون - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - با کمک دوربین سلفی را ممکن می - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - کند.

این روش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - آنطور که محققان گفته اند براساس اصل نیمه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - شفافیت پوست استوار است. سنسورهای اپتیکال به کار رفته در تلفن های هوشمند میتوانند نور قرمز بازتاب یافته از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - هموگلوبین زیر پوست را تشخیص دهند و این نور به تکنولوژی TOI امکان مشاهده و اندازه گیری تغییرات در جریان خون را می دهد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران

دانشمندان از این تکنولوژی برای تحلیل ویدیوهای سلفی دو دقیقه ای از ۱۳۲۸ فرد بزرگسال استفاده کردند و موفق شدند سه نوع فشار خون را با دقت ۹۵ درصدی در این افراد اندازه بگیرند. جالب است بدانید که TOI قابلیت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - تحلیل چهره افراد در ویدیوهای از پیش ضبط شده را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - هم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - دارد.

آقای لی از هم-بنیانگذاران استارتاپی به نام Nuralogix است که اپلیکیشنی به نام Anura را ارائه کرده بود. زمانی که یک ویدیوی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - سلفی ۳۰ ثانیه ای را با کمک دوربین موبایل خود ضبط می کنید اپلیکیشن مذکور نرخ ضربان قلب شما و سطح استرس تان را نیز اندازه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - می گیرد و حالا Nuralogix اعلام کرده که به زودی نسخه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - جدیدی از این اپ را همراه با قابلیت اندازه گیری - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - فشار خود ارائه می کند.

در مورد مساله حریم خصوصی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - هم باید بگوییم که طبق اعلام پژوهشگران، این اپ نتایج تحلیل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - های خود را روی کلاود بارگذاری میکند اما - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ویدیوهای سلفی را خیر. پژوهشگران دانشگاه تورانتو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - امیدواروند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - که در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ادامه دیگر شاخصه های سلامتی افراد از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - جمله سطح گلوکز خون، هموگلوبین و کلسترل را با کمک این تکنولوژی اندازه بگیرند.

با این حال اما اثبات کاربردی بودن این فناوری نیازمند انجام تحقیقات بیشتری است. طیف وسیعی از شرکت کنندگان در این پژوهش از آسیای شرقی یا اروپا بودند و سیاه پوستان در آن مشارکتی نداشتند و ضروری است - تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران - که این تکنولوژی روی سایر نژادها نیز آزمایش شود.

- تعمیرات یخچال می تگ در شهر محمودآباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone