تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27215.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

خانواده جدید اینتل زئون W معرفی شد؛ تا 28 هسته و پشتیبانی از 2 ترابایت رم

اینتل نسل جدید پردازنده های زئون سری W را معرفی کرد. این پردازنده ها با معماری جدید Cascade Lake تا 28 هسته دارند و عملکرد بسیار بهتری را نسبت به نسل قبل ارائه می دهند. ...

اینتل نسل جدید پردازنده های زئون سری W را معرفی کرد. این پردازنده ها با معماری جدید Cascade Lake تا 28 هسته دارند و عملکرد بسیار بهتری را نسبت به نسل قبل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - ارائه می دهند.

هفته قبل که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اپل مک پرو را معرفی کرد، از پردازنده های زئون 28 هسته ای به عنوان مغز متفکر غول پردازشی جدیدش سخن گفت. حالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اینتل از این پردازنده ها رونمایی کرده که روی سوکت LGA3647 سوار می شوند و از 64 مسیر PCIe پشتیبانی می کنند. نسل قبلی زئون W با سوکت LGA2066 سازگار بود و نهایتاً 18 هسته داشت، ضمن اینکه از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - 512 گیگابایت رم ECC به شکل چهار کاناله و 48 مسیر PCIe پشتیبانی می کرد. خانواده جدید زئون W-3200 در بالاترین مدل از 28 هسته فیزیکی و 56 ترد بهره می برد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان

البته تغییر سوکت می تواند برای کاربران این حوزه دردسرساز باشد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - معمولاً چندین نسل از پردازنده های کلاس سرور (ورک استیشن) با سوکت مشابه عرضه می شدند، اما حالا اینتل سوکت LGA3647 را جایگزین LGA2066 کرده است. البته همین تغییر سوکت باعث شده تا اینتل بتواند از شش کنترلر حافظه روی چیپ استفاده کرده و رم شش کاناله را پیاده سازی نماید.

پایین ترین مدل خانواده پردازنده های زئون W از یک ترابایت رم DDR4 با فرکانس 2666 پشتیبانی می کند، در حالی که بالاترین مدل تا حداکثر 2 ترابایت رم DDR4 با فرکانس 2933 را جواب می دهد. دیگر ویژگی جدید این پردازنده ها، سازگاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - با فناوری توربو بوست مکس 3.0 است که در صورت نیاز می تواند فرکانس کاری پردازنده را به حداکثر 4.6 گیگاهرتز برساند. در جدول زیر می توانید با مشخصات سخت افزاری 9 عضو این خانواده بیشتر آشنا شوید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان

همان طور که گفتیم پردازنده های جدید سری زئون W با معماری Cascade Lake هم اکنون در مک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - پرو به کار رفته اند و انتظار می رود طی ماه های آتی به محصولات دیگر شرکت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - ها هم راه یابند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone