🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44914.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تبلت ZenPad 3S 8 ایسوس رونمایی شد؛ ارتقایی جزئی نسبت به نسل گذشته

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس که در کشور تایوان برگزار می شود، محصولات متعددی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره و روتر را معرفی کرده و همچنین در خلال رویداد اختصاصی اش روی قابلیت های ...

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس که در کشور تایوان برگزار می شود، محصولات متعددی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از جمله لپ تاپ، کامپیوتر همه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاره و روتر را معرفی کرده و همچنین در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خلال رویداد اختصاصی اش روی قابلیت های فراوان موبایل ZenFone AR خود مانور داده است. اما در همین حین آنها یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تبلت تازه را هم با خود به این نمایشگاه آورده اند که روی استیج کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

تبلت جدید ایسوس که ZenPad 3S 8 نام گرفته، در واقع مدل ارتقا یافته ZenPad 3 8 Z581KL است که در سال گذشته عرضه شد و یا به عبارت بهتر برادر کوچکتر ZenPad 3S 10 Z500KL است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گفتنی است گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تازه کمپانی تایوانی از چیپست اسنپدراگون 652 بهره برده و ایسوس در پیکره بندی آن حافظه رم 4 گیگابایتی را مدنظر قرار داده است اما باید گفت مدل مقرون به صرفه تری هم با حافظه رم 3 گیگابایتی راهی بازار رقابت می شود.

تبلت ZenPad 3S 8 برادر کوچکتر Zenpad - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 3S 10 است که در سال گذشته عرضه شد

همچنین باید اشاره کرد که ZenPad 3S 8 فضای 32 یا 64 گیگابایتی را برای ذخیره فایل ها در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر مشخصات سخت افزاری تبلت تازه ایسوس هم باید به نمایشگر 7.9 اینچی اشاره کرد که 1526 در 2048 پیکسل را در خود جای داده است.

ایسوس برای علاقه مندان به عکاسی با تبلت هم یک دوربین 13 مگاپیکسل اصلی را در پشت و یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی را هم تعبیه کرده تا کاربران بتوانند از طریق آن تصاویر سلفی تهیه کرده یا مکالمه تصویری برقرار کنند.

ناگفته نماند شرکت سازنده هنوز قیمت و تاریخ عرضه تبلت ZenPad 3S - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 8 را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone