تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23892.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شکایت چندین سرویس کاریابی آنلاین از گوگل به خاطر فعالیت‌های انحصارطلبانه

گوگل دوباره به خاطر انحصارطلبی به مشکل خورده و این بار گزارش شده که 23 سرویس کاریابی آنلاین از این شرکت شکایت کرده‌اند. به گزارش رویترز این وبسایت‌ها نامه‌ای به کمیسیون اروپا فرستاده و در ...

گوگل دوباره به خاطر انحصارطلبی به مشکل خورده و این بار گزارش شده که 23 سرویس کاریابی آنلاین از این شرکت شکایت کرده‌اند.

به گزارش رویترز این وبسایت‌ها نامه‌ای به کمیسیون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - اروپا فرستاده و در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن شکایت خود را از گوگل اعلام می‌کنند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که گوگل از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - برتری خود در بازار برای ترویج وبسایت‌های جستجوی شغلی خود استفاده می‌کند.

گوگل در سال 2017 شغل‌ها را هم به بخش جستجوی خود اضافه کرد و پس از راه‌اندازی آن در آمریکا، در سال 2018 آن را برای انگلستان هم عرضه کرد. قابلیت‌هایی مثل سادگی و گنجاندن حقوق‌ها در اطلاعات شغلی این سرویس را به گزینه مناسبی برای کاربران تبدیل کرده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان

مشکل اینجاست که کمپانی‌های کوچکتر در حوزه جستجوی مشاغل، ادعا می‌کنند که فعالیت‌های گوگل انحصارطلبانه است. در نامه‌ای که به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - عضو هیئت رقابت فرستاده شده آن‌ها بیان کرده‌اند که برتری گوگل در حوزه جستجو برای این شرکت مزایای ناعادلانه و حتی غیر قانونی در برابر سایر شرکت‌های فعال در این حوزه می‌دهد و این شرکت‌ها برای باقی ماندن در رقابت مجبور به اختصاص هزینه‌های کلان برای بازاریابی هستند.

از آن طرف - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - گوگل هیچ خرج اضافه‌ای برای بازاریابی سرویس کاریابی خود ندارد و کاربران را به راحتی به سمت آن هدایت می‌کند.

کمیسیون اروپا پیشتر هم گوگل را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - به خاطر اعمال سواستفاده‌گرانه تبلیغاتی 1.7 میلیارد دلار جریمه کرده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - بود. علاوه بر این گوگل مجبور شد مرورگرهای جایگزینی برای گوگل گروم در اندروید پیشنهاد کند. در یک مورد دیگر غول جستجوی دنیا به خاطر ترویج سرویس‌های خرید خودش در نتایج جستجو، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - 2.7 میلیارد دلار جریمه شده بود.

اگر کمیسیون رقابت به شکایت این شرکت‌ها پاسخی ندهد قدم بعدی آنها ارسال یک شکایت رسمی علیه گوگل خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone