تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27203.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فاکسکان: می توانیم تمام آیفون های بازار آمریکا را خارج از چین تولید کنیم

با توجه به اینکه آیفون های بازار آمریکا هنوز در چین تولید می شوند، نگرانی های بسیاری مبنی بر تاثیر جنگ تجاری چین و آمریکا پیرامون این محصول شکل گرفته اند. در بدترین حالت ممکن ...

با توجه به اینکه آیفون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - بازار آمریکا هنوز در چین تولید می شوند، نگرانی های بسیاری مبنی بر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - تاثیر جنگ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - تجاری چین و آمریکا پیرامون این محصول شکل گرفته اند. در بدترین حالت ممکن است آیفون هایی که وارد آمریکا می شوند شامل تعرفه 25 درصدی شوند که ممکن است - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - منجر به بالا رفتن قیمت ها، آسیب به اپل و یا هردو شود.

اما فاکسکان اعلام کرده با توجه به اینکه خطوط تولیدش در کشورهای دیگر امکان تامین نیازهای بازار آمریکا را دارند، آیفون می تواند از این سرنوشت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - فرار کند.

25 درصد خطوط تولید فاکسکان خارج از چین قرار دارند

طبق گزارش بلومبرگ،  - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - شرکت «Hon Kai» یا همان فاکسکان، توانایی این را دارد تا خطوط تولید تمام آیفون های بازار آمریکا را در صورت نیاز به خارج از چین منتقل کند. این تولید کننده تایوانی فعلا اکثر آیفون ها را در خاک چین مونتاژ می کند.

فاکسان بزرگترین شریک اپل برای تولید محصولاتش است و آمادگی اش را دارد تا در صورت وخیم تر شدن اوضاع، تمام نیازهای اپل را تامین کرده و خطوط تولیدش را جا به جا کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان
بازدید تیم کوک از کارخانه فاکسکان در چین

یکی از مدیران فاکسکان به نام «یانگ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - لیو» در جلسه سهامداران این شرکت گفته است:

«25 درصد از ظرفیت تولید ما خارج از چین قرار دارد و آمادگی داریم تا اپل را برای تامین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - نیازهای بازار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - آمریکا یاری کنیم. ما ظرفیت کافی برای تامین خواسته های اپل را داریم.»

او - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - اضافه کرد اپل هنوز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - درخواستی برای انتقال خطوط تولید فاکسکان ارائه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - نکرده اما این شرکت می تواند خطوط تولیدش را طبق خواسته های مشتریانش جا به جا کند. اینکه هند به پایگاهی برای تولید آیفون های اپل تبدیل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - شود یا نه مشخص نیست، اما فاکسان فعلا در حال کنترل کیفیت خطوط تولید آیفون Xr در این کشور است.

با توجه به اینکه دولت چین مدتی قبل به شرکت ها هشدار داده بود انتقال خطوط تولیدشان از این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - کشور و تبعیت از تحریم های آمریکا تبعات سنگینی به همراه خواهد داشت، باید منتظر ماند و دید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - این اتفاقات به کجا ختم می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone