تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27205.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اچ تی سی U19e و +Desire 19 را معرفی کرد؛ میان‌رده ولی گران قیمت

امسال  اوضاع تا به اینجا برای شرکت تایوانی HTC آرام و بی سر و صدا پیش رفته. اما امروز این شرکت طبق برنامه‌ای که تعیین کرده بود دو گوشی میان‌رده خود را طی کنفرانسی در تایوان ...

امسال  - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اوضاع تا به اینجا برای شرکت تایوانی HTC آرام و بی سر و صدا پیش رفته. اما امروز این شرکت طبق برنامه‌ای که تعیین - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرده بود دو گوشی میان‌رده خود را طی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنفرانسی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در تایوان رسما معرفی کرد: HTC U19e و +Desire 19. در ادامه مشخصات اصلی این اسمارت‌فون‌ها را مرور خواهیم کرد.

این گوشی از یک پنل ال‌سی‌دی 6 اینچی از - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوع IPS و با رزولوشن 2160*1080 استفاده می‌کند. همچنین به یک چیپست اسنپدراگون 710 با 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگیابایت و باتری 3930 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گوشی جدید HTC از یک چینش دوربین دوتایی عمودی استفاده می‌کند. یک حسگر - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 به همراه یک سنسور 20 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.6 دوربین U19e را کامل می‌کنند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

دوربین سلفی هم از یک حسگر 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌کند. همچنین برای بازگشایی قفل - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - امن یک اسکنر Iris با دقت 2 مگاپیکسل درنظر گرفته شده است.

حسگر اثر انگشت در این گوشی از نوع متداول و نه زیر نمایشگر بوده و در پنل پشتی جای گرفته - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

گوشی U19e در رنگ‌های بنفش و سبز از فردا در تایوان عرضه خواهد شد و - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 420 یورو قیمت‌گذاری شده که البته برای یک گوشی میان‌رده با چنین مشخصاتی رقم بالایی است.

+HTC Desire 19

این گوشی جدید HTC - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از U19e کمی بزرگتر است و از یک پنل 6.2 اینچ +HD و یک - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بریدگی قطره‌ای استفاده می‌کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در این بریدگی جای داده شده است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

چیپست MediaTek Helio P35 هسته سخت‌افزاری این اسمارت‌فون است. رم 4 یا 6 گیگابایتی به همراه باتری 3850 میلی آمپر ساعت برای +Desire 19 در نظر گرفته شده.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون از چینش حسگر سه تایی استفاده - تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌کند. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی در این دوربین جای گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

گوشی +Desire 19 با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت اواسط تیر در تایوان و با قیمت 280 یورو عرضه خواهد شد. در همان زمان مدل 6/128 گیگابایت نیز به قیمت 310 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone