تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27200.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در پاورپوینت از اسلاید مستر استفاده کنیم؟

اسلاید مستر (Slide Master) در پاورپوینت به شما کمک می‌کند که ثبات فایل ارائه‌تان را از ابتدا تا انتها حفظ کنید. در واقع اگر می‌خواهید تمام فونت‌ها، هدینگ‌ها یا رنگ‌های به کار رفته در ارائه‌تان ...

اسلاید مستر (Slide Master) در پاورپوینت به شما کمک می‌کند که ثبات فایل ارائه‌تان را از ابتدا تا انتها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - حفظ کنید. در واقع اگر می‌خواهید تمام فونت‌ها، هدینگ‌ها یا رنگ‌های به کار رفته در ارائه‌تان از اولین تا آخرین اسلاید یکسان بمانند، قطعا به ساخت یک اسلاید مستر پاورپوینت احتیاج خواهید داشت.

اما چگونه باید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - اسلاید مستر بسازید؟ تا پایان این مقاله با دیجیاتو باشید.

ساخت اسلاید مستر در پاورپوینت

یک فایل پرزنتیشن باز کنید. حالا به تب View رفته و روی دکمه اسلاید مستر کلیک نمایید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

قالب اسلاید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - مستر در منتهی الیه سمت چپ صفحه پدیدار می‌شود. اسلاید مستر بالاترین تصویر بندانگشتی است که در نوار ابزار می‌بینید، و تمام تصاویر بندانگشتی کوچک‌تر زیر آن نماینده لایه‌های موجود در تم انتخابی شما هستند. تمام تغییراتی که روی متن اسلاید مستر پاورپوینت انجام می‌دهید روی تمام لایه‌های موجود اثر می‌گذارد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

البته همیشه می‌توانید هر لایه فرعی را به طور مجزا انتخاب کرده و تغییرات دلخواه را روی آن‌ها انجام بدهید.

ویرایش تم اسلاید مستر

اگر قصد استفاده از یک تم مشخص برای ارائه‌تان دارید، بهترین کار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - این است که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - پیش از رسیدن به هر کاری تمام تغییرات دلخواه روی تم را انجام بدهید. در این صورت می‌توانید تمی بسازید که مکان قرارگیری متن و تصاویر روی آن کاملا از پیش تعیین شده و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - مشخص است.

برای ویرایش تم یک اسلاید مستر کافیست در تب اسلاید مستر روی Themes کلیک کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

با این کار یک منوی کشویی ظاهر می‌شود تا فهرستی از تم‌های موجود برای انتخاب را به نمایش بگذارد. اینجا روی تمی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - که دوست دارید کلیک کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

حالا اسلاید مستر شما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - شکل و شمایل تم انتخابی را به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - خود خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

تنظیمات اسلاید مستر پاورپوینت

زمان شخصی‌سازی فونت، رنگ و تصویر پس‌زمینه ارائه‌تان فرا رسیده است. در گروه Background تب اسلاید مستر تمام این گزینه‌ها در اختیار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - شما قرار گرفته‌اند. اگر چه باید توجه کنید که تمام تنظیمات این قسمت روی کلیه لایه‌های اسلایدها اثر می‌گذارند، چرا که همگی طرح‌های از پیش تعیین‌ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - شده‌اند. اگر ماوس را روی هر کدام از تنظیمات حرکت بدهید می‌توانید پیش‌نمایشی از تغییرات مورد انتظار را مشاهده نمایید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

اگر طرح مطلوبتان را پیدا نکردید، خوشبختانه امکانی فراهم شده که بتوانید هر اسلاید را با ابزاری که در تب Home قرار گرفته شخصی‌سازی کنید.

توجه کنید هر شیء یا متنی که روی اسلاید مستر قرار می‌دهید در تمام اسلاید‌هایتان تکرار می‌شود. بنابراین بهتر است از این خصوصیت برای کارهایی مثل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - قرار دادن واترمارک سازمان خود روی تمام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - اسلایدهای ارائه بهره ببرید.

ساخت چندین اسلاید مستر در یک ارائه

شما در پاورپوینت امکان ساخت چندین اسلاید مستر در یک ارائه را هم دارید. برای انجام این کار کافیست وارد تب اسلاید مستر شده و روی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - گزینه Insert Slide Master کلیک کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

حالا اسلاید مستر جدید در منوی سمت چپ ظاهر می‌شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

اسلاید مستر جدید را ویرایش کرده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - و پس از اتمام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - کار روی Close Master View از گروه Close کلیک کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

از گروه Slides در تب Home گزینه Layout را انتخاب نمایید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

حالا یک منوی کشویی ظاهر می‌شود. اینجا می‌توانید هر دو تم خود به همراه لایه‌های شخصی‌سازی شده اسلایدهایتان را ببینید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

ذخیره‌سازی اسلاید مستر شخصی‌سازی شده

در پاورپوینت می‌توان اسلاید مسترهای طراحی شده را برای استفاده‌های بعدی ذخیره کرد. برای این کار کافیست پس از ساخت هر یک از آن‌ها وارد منوی File شده و گزینه Save As را انتخاب کنید.
تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

در مرحله بعدی روی Browse کلیک کرده و Other Locations را برگزینید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

پوشه Custom Office Templates را بیابید. این پوشه معمولا در این مسیر قرار می‌گیرد:

C:\Users\user\Documents\Custom Office Templates

اینجا باکس Save as type را باز کنید.

از منوی ظاهر شده گزینه PowerPoint Template را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان

و در نهایت سیو را بزنید. حالا شما یک اسلاید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نیشابور استان خراسان - مستر آماده خواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone