تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27197.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از لپتاپ جدید هواوی تا زمان نامعلومی به تعویق افتاد

هواوی رونمایی از لپتاپ ویندوزی جدیدش را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخت. این لپتاپ قرار بود در کنفرانس CES Asia که در شانگهای چین در حال برگزاری است معرفی شود اما «ریچارد یو» از ...

هواوی رونمایی از لپتاپ ویندوزی جدیدش را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخت. این لپتاپ قرار بود در کنفرانس CES Asia که در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - شانگهای چین در حال برگزاری است معرفی شود اما «ریچارد یو» از بخش مشتری هواوی اعلام کرد که رونمایی از این محصول به تاخیر افتاده است.

تحریم‌های آمریکا که هواوی را از استفاده محصولات شرکت‌های آمریکایی از جمله مایکروسافت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - و اینتل منع می‌کند، باعث شده که برنامه‌های این شرکت درست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - پیش نرود. پس از اعلام مدیر ارشد استراتژی هواوی مبنی بر از اولویت خارج شدن برنامه‌های این شرکت برای تبدیل به قدرت اول بازار موبایل، حالا به نظر می‌رسد که هواوی در بخش لپتاپ هم دچار مشکل شده باشد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران

ریچارد یو این تاخیر را مایه تاسف خواند و اعلام کرد که رونمایی از این لپتاپ قرار بود بدون اعلام تاریخ عرضه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - انجام شود، اما قرار گرفتن در «لیست موجودیت» آمریکا این شرکت را از معرفی این محصول باز داشته است. با این اوصاف به مرحله تولید رسیدن لپتاپ هواوی به برداشته شدن تحریم‌های آمریکا بستگی خواهد داشت.

فعلا مشخصات فنی لپتاپ هواوی در گزارشات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - نیامده اما می‌دانیم که قرار است یک مدل جدید در سری MateBook باشد. هواوی مدلی جدید از سری MateBook X Pro را در کنگره جهانی موبایل در بهمن ماه معرفی کرد و رونمایی از لپتاپ میان‌رده MateBook 13 را در CES انجام داد.

در هفته‌ای گذشته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - گزارشات حاکی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - این بودند که هواوی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - تولید و توسعه لپتاپ‌هایش را متوقف کرده است. مایکروسافت در این موضوع اظهار نظری نکرد اما لپتاپ‌های هواوی را در فروشگاه آنلاین خود از حالت قابل خرید خارج کرده است.

هواوی در باره این موضوع اعلام کرده بود که تولید لپتاپ تنها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - بخش کوچکی از تجارت این کشور است اما با توجه به اینکه لپتاپ‌های هوای پرفروشترین رده از محصولات این شرکت در آمریکا هستند، عقب‌نشینی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شیرگاه استان مازندران - این کمپانی در حوزه مذکور می‌تواند بزرگترین نشانه تاثیر جنگ تجاری بین دو کشور چین و آمریکا بر هواوی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone