تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27204.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از می بند 4 رونمایی کرد؛ صفحه نمایش رنگی و عمر باتری 20 روزه

شیائومی از نسل چهارم مچ بندهای سلامتی خود به نام می بند 4 رونمایی کرد. این بزرگ ترین به روز رسانی مچ بندهای اقتصادی شیائومی محسوب می شود که در سه مدل عرضه خواهند شد. ...

شیائومی از نسل چهارم مچ بندهای سلامتی خود به نام می بند 4 رونمایی کرد. این بزرگ ترین به روز رسانی مچ بندهای اقتصادی شیائومی محسوب می شود که در سه مدل عرضه خواهند شد.

می بند 4 دارای نسخه ویژه اونجرز هم خواهد بود

می بند 4 شیائومی به یک صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسلی مجهز شده که توسط یک لایه شیشه 2.5D ضدخش محافظت می شود. این مچ بند دارای 77 تم مختلف برای نمایش زمان و هشت رنگ مختلف با احتساب مدل های مخصوص اونجرز برای دست بندش خواهد بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

یکی از قابلیت های جدید و مهم می بند 4 استفاده از شتاب سنج شش محوره دقیق است که ثبت فعالیت های ورزشی و حتی حالت های شنا را میسر می کند. به لطف ضد آب بودن این مچ بند تا عمق 50 متر با آن قادر به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شیرجه زدن در استخر و اندازه گیری مهارت های شنای خود خواهید بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

از دیگر ویژگی های می بند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 4 شیائومی می توان به تعبیه یک میکروفون داخلی در آن اشاره کرد که اجرای فرامین صوتی و استفاده از دستیار صوتی هوشمند شیائومی را ممکن می کند. کاربران می بند 4 قادر به کنترل دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیا و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دیگر دستگاه های پشتیبانی شده به کمک فرامین صوتی خواهند بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

چیپست NFC موجود در مدل های بالاتر هم قابلیت هایی چون پرداخت دیجیتال، پرداخت های سیستم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حمل و نقل عمومی و جفت شدن ساده تر با موبایل های هوشمند را به ارمغان خواهد آورد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

می بند 4 سنسور ضربان قلب و پایش کیفیت خواب نسل های قبل را نیز حفظ کرده و به بلوتوث 5.0 نیز مجهز شده است. شیائومی وعده عمر باتری 15 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روزه برای مدل مجهز به NFC و 20 روزه برای مدل معمولی را داده است.

مدل پایه 24 دلار قیمت خواهد داشت

می بند 4 در رنگ های سیاه، قهوه ای، آبی، نارنجی و صورتی برای مدل استاندارد با - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قیمت پایه 24 دلار در دسترس خواهد بود. مدل مجهز به NFC هم قیمتی 33 دلاری خواهد داشت در حالی که طرفداران اونجرز برای خرید این مدل خاص باید 50 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دلار کنار بگذارند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

پیش سفارش این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محصول از امروز در چین آغاز شده اما هنوز تاریخ عرضه جهانی می بند 4 اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone