تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35395.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تحلیلگران از توقف عرضه آیفون های 10 و SE در ماه های پیش رو می گویند

بنا بر گزارشی جدید اپل احتمالاً در ماه های آتی عرضه آیفون 10 و آیفون SE را متوقف خواهد کرد. دلیل این موضوع، توجه عموم به آیفون های آتی اعلام شده است. بنا بر گمانه ...

بنا بر گزارشی جدید اپل احتمالاً در ماه های آتی عرضه آیفون 10 و آیفون SE را متوقف خواهد کرد. دلیل این موضوع، توجه عموم به آیفون های آتی اعلام شده است.

بنا بر گمانه زنی های پیشین اپل احتمالاً در انتهای تابستان سه مدل آیفون جدید معرفی خواهد کرد؛ یک جایگزین برای آیفون 10 شاید با نام آیفون 11 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یا آیفون - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Xs و با نمایشگر 5.8 اینچی OLED، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نسخه پلاس با نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچی OLED با نام احتمالی Xs پلاس یا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 11 پلاس و در نهایت یک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آیفون - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD که شاید آیفون 9 نام داشته باشد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
آیفون 10

به گزارش شرکت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بلوفین که در زمینه تحقیقات مشتریان و بازار فروش فعالیت می کند اپل به این ترتیب قصد دارد تمرکز خود را از روی آیفون های 10 و SE بردارد و روی آیفون های 11، 11 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پلاس و 9 متمرکز شود.

تحلیلگران انتظار دارند تقاضای فراوانی برای آیفون های آتی وجود داشته باشد. پیش بینی شده اپل در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی تعداد 91 میلیون دستگاه آیفون از مدل های 2018 را تولید کند و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این میزان در 6 ماهه ابتدایی سال 2019 نیز به 92 میلیون واحد برسد. به گفته تحلیلگران این میزان فراتر از چرخه معمول است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
آیفون SE

از نظر عرضه انتظار می رود اپل در سه ماهه های سوم و چهارم 2018 و نیز اول و دوم 2019 به ترتیب به تعداد 20 میلیون، 60 میلیون، 45 میلیون و 40 میلیون آیفون را روانه بازارها نماید.

به نظر می رسد آیفون 11 پلاس توجه آن دسته از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاربرانی که آیفون 10 را بسیار کوچک می دانند، به خود جلب - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کند. همچنین آیفون 9 نیز در بازارهایی که به قیمت حساس تر هستند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مورد توجه قرار خواهد گرفت. البته احتمالاً اپل همچنان به عرضه آیفون 8 در چنین بازارهایی ادامه دهد.

در نهایت اعلام شده که عرضه آیفون 10 و آیفون SE احتمالاً در سه ماهه سوم سال جاری میلادی متوقف خواهد شد.

 

 

تماشا کنید: ایلان ماسک با زیردریایی کوچک خود، به نجات پسران تایلندی می رود

- تعمیرات یخچال اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone