تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35391.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اثر مخرب امواج دستگاه MRI روی مواد پر کننده دندان ها

گرچه این حقیقت مورد پسند بیشتر ما نیست، اما همچنان بیش از ۵۰ درصد از مواد پر کننده دندان ها را ماده خطرناک جیوه تشکیل می دهد. این مسئله وقتی نگران کننده تر می شود ...

گرچه این حقیقت مورد پسند بیشتر ما نیست، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما همچنان بیش از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ۵۰ درصد از مواد پر کننده دندان ها را ماده خطرناک جیوه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تشکیل می - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دهد. این مسئله وقتی نگران کننده تر می شود که بدانیم امواج دستگاه MRI سبب می شوند تا جیوه مواد پرکننده به داخل بدن نفوذ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کند.

البته پیش از آن که بیش از حد نگران شوید لازم است بدانید که ظاهراً این اثر مخرب تنها توسط امواج دستگاه های بسیار قوی و جدید MRI ایجاد می شود و دستگاه های فعلی نمی توانند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سبب آزادسازی جیوه در دهان ما شوند.

اکثر دستگاه های اسکن MRI موجود در مراکز درمانی قدرتی مابین ۱.۵ تا ۳ تسلا دارند. میزان تجزیه جیوه در این شدت میدان بسیار بسیار کم و قابل اغماض است، اما به تازگی دستگاه های MRI جدیدی راهی بازار شدند که قدرتی برابر با ۷ تسلا دارند. به لطف این قدرت مضاعف امکان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ثبت تصاویری بسیار دقیق تر از بخش های مختلف اندام های بیماران وجود دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

دو تن از محققین ترکیه ای با بررسی اثر این دستگاه ها در بیماران مختلف متوجه شده اند که میزان قابل توجهی از جیوه از دندان های پرشده بیمارانی که در این اسکنرها قرار گرفته اند ترشح می شود. به طوری که حتی امکان تخریب بافت ماده پرکننده دندان ها به واسطه حرکت فلز جیوه در اثر جریان قوی الکتریکی نیز وجود دارد.

طبق بررسی های انجام گرفته، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ۲۰ دقیقه قرار گرفتن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک دندان پر شده در معرض تشعشعات دستگاه MRI - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با قدر ۷ تسلا منجر به افزایش غلظت جیوه در بزاق فرد تا ۰.۶۷ پی پی ام خواهد شد، گرچه هنوز مشخص نیست که چه میزان از این فلز سنگین توسط بدن فرد جذب خواهد شد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با افزایش قدرت دستگاه های اسکن کننده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بدن، گرچه تصاویری واضح تر برای بررسی بیماری ها در اختیار پزشکان قرار خواهد گرفت، اما در عین حال ریسک استفاده از چنین فناوری هایی را نیز افزایش خواهد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داد. مسئله ای که نیاز است پیش از استفاده فراگیر تحقیقات - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیشتری روی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن انجام بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اورکام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا گنبد کبود مراغه سرویس کار یخچال سامسونگ دارید
پاسخ: بله در گنبد کبود شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone