🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43070.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساندار پیچای: زنان در صنعت تکنولوژی جایگاه خود را دارند

پنجشنبه گذشته ساندار پیچای مدیرعامل گوگل در رویداد ویژه کد نویسی که برای خانم های جوان در مقر اصلی این شرکت ترتیب داده شده بود حضور یافت و اعلام کرد که در صنعت تکنولوژی و ...

پنجشنبه گذشته ساندار پیچای مدیرعامل گوگل در رویداد ویژه کد نویسی که برای خانم های جوان در مقر اصلی این شرکت ترتیب داده شده بود حضور یافت و اعلام کرد که در صنعت تکنولوژی و به طور مشخص گوگل برای آنها «جا هست» و نباید به هیچکس اجازه دهند که غیر از این را بگوید.

این اظهارات پیچای اندکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بعد از انتشار اعتراض نامه یکی از مهندسان آن در نکوهش سیاست هایش برای تنوع بخشیدن به جنسیت کارکنان و استخدام زنان مطرح می شد که البته موج اعتراض را در میان کارکنان این شرکت و سیلیکون ولی به راه انداخت.

این جنجال باعث شد که پیچای برنامه هایش برای تعطیلات تابستان را لغو نماید و برای رسیدگی به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اظهارات James Damore که در ادامه اخراج شد به مانتین ویو باز گردد.

پیچای در جریان سخنرانی خود در کنفرانس کدنویسی روز پنجشنبه اعلام کرد که گوگل همچنان به ساخت محصول برای مخاطبان بین المللی اش ادامه می دهد و باید همچنان تلاش نماید تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیروهای کاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن معرفی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - درست از مخاطبانش باشند و افرادی از تمامی جنسیت ها، مرام های اخلاقی، پیشینه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ها و ادیان را در بربگیرند.

پیچای برای رسیدگی به پرونده Damore - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعطیلات تابستانی اش را لغو نمود

در همین رابطه دنیل براون نایب رئیس تنوع جنسیتی گوگل اعلام داشت که این شرکت تلاش دارد محیط کاری بازی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را ایجاد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نماید که در آن کارکنان ترسی از بابت مطرح کردن عقایدشان ندارند البته تا زمانی که آن عقاید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همراستا با قوانین رفتاری سازمان باشد و در ادامه همین استدلال مبنای اخراج Damore قرار گرفت.

آقای پیچای در آخرین اظهار نظر خود پیرامون این موضوع بر پافشاری شرکت متبوعش روی این موضع اصرار نمود که البته به اعتقاد بسیاری از جمله مهندس اخراجی بیش از اندازه چپ گرایانه است. از طرف دیگر به نظر نمی رسد که این اقدام، گوگل را از اتهام پرداخت حقوق پایین به زنان که چندی پیش در اداره کار آمریکا مطرح - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گردید مبرا کند.

پیش بینی شده که در صورت تایید این موضوع از سوی بازرسان، اقدامات کاری این شرکت به صورت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دوره ای مورد بازرسی قرار می گیرد تا پیروی اش از قوانین احراز گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone