🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43074.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

در پتنت تازه مایکروسافت بدنه فلزی سرفس فون در نقش آنتن ظاهر شده است

از ابتدای امسال اطلاعات مربوط به تعداد زیادی از پتنت‌ های متعلق به مایکروسافت در فضای مجازی قرار گرفت که البته تعداد زیادی از آنها نیز طبق شایعات به موبایل سرفس فون مربوط می شدند. ...

از ابتدای امسال اطلاعات مربوط به تعداد زیادی از پتنت‌ های متعلق به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت در فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قرار گرفت که البته تعداد زیادی از آنها نیز طبق شایعات به موبایل سرفس فون مربوط می شدند.

آخرین سند در همین رابطه روز پنجشنبه هفته گذشته منتشر گردید که نخستین بار در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی درخواست ثبت آن تسلیم اداره پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا شده بود.

عنوان پتنت «کاور دستگاه در نقش آنتن آن» است که در اصل موبایلی با بدنه فلزی را به تصویر می کشد و آنطور که عنوانش نشان می دهد، بدنه فلزی نقش نوعی آنتن را هم ایفا می نماید.

از آنجا که دستگاه به خاطر طراحی کتابی شکلش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حول لولایی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در مرکز آن واقع شده مرتبا به طرفین حرکت خواهد نمود روشن است که وقتی دست کاربر آنتن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را در زمان استفاده از موبایل لمس می‌ نماید به نوعی در عملکرد آن اختلال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ایجاد می نماید. با این اتفاق شدت سیگنال ها تحت تاثیر نوعی اثر دومینو شکل کم می شود و به همین خاطر طراح پتنت تصمیم گرفته که از کل بدنه فلزی دستگاه به عنوان آنتن بهره بگیرد.

Antti Karilainen فردیست که این پتنت را طراحی کرده و در اصل یک کارشناس آنتن و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فرکانس رادیویی است که تاکنون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - روی پروژه های متعددی در این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زمینه برای مایکروسافت کار کرده است.

البته تا به امروز مایکروسافت در مورد عرضه هرگونه موبایل تحت برند سرفس فون سکوت اختیار کرده است اما اسناد مربوط به پتنت های این شرکت در همین رابطه چیزی غیر از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این را نشان میدهند.

هرچند برخی باور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دارند که اگر چنین محصولی هم در دست ساخت باشد احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ از عرضه آن خبری نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone