تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20712.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چرا پروفایل ترامپ در حمله گسترده توییتر هک نشد؟

در حمله گسترده بامداد پنج شنبه تعدادی از مشهورترین پروفایل‌های توییتر از جمله اکانت باراک اوباما، جو بایدن، ایلان ماسک و بیل گیتس هک شدند. اما پروفایل دونالد ترامپ که با نزدیک به ۸۴ میلیون ...

در حمله گسترده بامداد پنج شنبه تعدادی از مشهورترین پروفایل‌های توییتر از جمله اکانت باراک اوباما، جو بایدن، ایلان ماسک و بیل گیتس هک شدند. اما پروفایل دونالد ترامپ که با نزدیک به ۸۴ میلیون فالوور یکی از مشهورترین حساب‌های - تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاربری این شبکه محسوب می‌شود، هک نشد. اما - تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هکرها چرا اکانت رییس جمهور آمریکا را هک نکردند؟

نیویورک تایمز در گزارشی مفصل به نقل از مقام بلندپایه کاخ سفید و یکی از کارمندان توییتر، دلیل هک نشدن اکانت دونالد ترامپ را سدهای امنیتی اضافه‌ای اعلام کرد که پس از «حوادث قبلی» از پروفایل وی محافظت می‌کنند.

این خبرگزاری به جزئیات حوادث قبلی اشاره‌ای نکرد، اما احتمالاً منظورش حمله آذر ماه ۹۶ است که در طی آن یکی از کارمندان توییتر در آخرین روز کاری خود در این شرکت اکانت ترامپ را غیرفعال کرد. البته پروفایل رییس جمهور آمریکا پس از ۱۱ دقیقه فعال شد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
تصویر یکی از ابزارهای ادمین توییتر که به گفته مجله Vice هکرها از آن برای هک پروفایل‌ها استفاده کرده اند.

توییتر یک روز پس از این اتفاق اعلام کرد لایه‌های امنیتی ویژه‌ای را در اکانت دونالد ترامپ پیاده سازی کرده تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری شود، اما از بیان جزئیات خودداری کرد.

وال استریت ژورنال در مقاله‌ای فاش کرد توییتر پس از روی کار آمدن دونالد - تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ترامپ، دسترسی کارمندان این شرکت به اکانت وی را محدود کرده است. در ادامه گزارش آمده که کارمندان توییتر به ابزارهایی دسترسی دارند که به آنها اجازه می‌دهد پروفایل‌ها را غیرفعال یا توقیف کنند، اما نمی‌توانند به کمک آن‌ها توییت ارسال کنند.

مجله Vice گزارش می‌کند هکرهایی که در حمله بامداد پنج شنبه به توییتر دست داشته‌اند، تصویر - تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یکی از این ابزارها را منتشر کرده‌اند. توییتر نیز تأیید کرد که هکرها به - تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سیستم‌ها و ابزارهای درونی این شرکت دسترسی پیدا کرده اند. بنابراین اگر هکرها از همین سیستم‌ها که دسترسی‌شان به اکانت ترامپ - تعمیرات یخچال بوش در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در سال ۹۶ محدود شده بود، در حمله اخیر استفاده کرده باشند، هک کردن اکانت ترامپ برای آن‌ها بسیار سخت و احتمالاً غیرممکن بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone