تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20714.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از Fabricius رونمایی کرد؛ مترجم هیروگلیف مصری

گوگل از مترجمی برای هیروگلیف مصری رونمایی کرده که با استفاده از یادگیری ماشینی نمادهای زبان مصر باستان را رمزگشایی می‌کند. این مترجم که Fabricius نام دارد، به اپلیکیشن Art & Culture گوگل اضافه شده ...

گوگل از مترجمی برای هیروگلیف مصری رونمایی کرده که با استفاده از یادگیری ماشینی نمادهای زبان مصر باستان را رمزگشایی می‌کند.

این مترجم که Fabricius نام دارد، به اپلیکیشن Art & Culture گوگل اضافه شده و به کاربران اجازه می‌دهد کلمات و ایموجی‌های دلخواه را به هیروگلیف قابل اشتراک گذاری تبدیل کنند. گوگل - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌گوید Fabricius اولین مترجمی - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است که برای فهم هیروگلیف با یادگیری ماشینی آموزش دیده است. این ابزار - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به مرور زمان و با استفاده بیشتر کاربران بهبود - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیدا خواهد کرد.

ابزار Workbench این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر هیروگلیف‌ اشیای باستانی را آپلود کرده و نمادهای آن‌ها را تحلیل کنند. این ابزار خطوط اطراف هیروگلیف‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را با نمادهای مشابه در دیتابیس خود تطبیق - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا معانی متفاوت آن‌ها را پیدا کنند.

گوگل می‌گوید Fabricius در همکاری با دانشگاه مک‌کواری استرالیا، - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت Psycle Interactive، یوبی‌سافت (سازنده Assassin's Creed Origins) و مصرشناسان سراسر دنیا ساخته شده است.

گوگل نسخه دسکتاپ مترجم Fabricius را نیز برای محققان توسعه داده تا از آن در تحقیقات خود استفاده کنند. البته برخی محققان به کارایی آن شک دارند. «Roland Enmarch»، مصرشناس ارشد از دانشگاه لیورپول می‌گوید:

«این ابزار با اینکه جالب است اما هنوز به نقطه‌ای نرسیده تا بتوان آن را جایگزین متخصصان حرفه‌ای کتبیه خوانی کرد. موانع بزرگی بر سر راه خواندن هیروگلیف‌ها وجود دارند، چون با دست درست شده‌اند و به مرور زمان با تغییر - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حکاکان و نقاشان از - تعمیرات یخچال بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لحاظ جزئیات ظاهری تغییر پیدا کرده‌اند. ولی شروع خوبی است.»

Fabricius همزمان با دویست و بیست و یکمین سالگرد کشف سنگ روزتا (ژوئیه ۱۷۹۹) منتشر می‌شود که محققان به کمک آن توانستند برای اولین بار خواندن هیروگلیف مصری را یاد بگیرند. این ابزار در حال حاضر در زبان‌های انگلیسی و عربی در دسترس قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone