تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10343.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷ سرانجام اعلام شد

براساس اعلام اپل، امکان ثبت سفارش خرید اپل واچ سری ۷ از روز جمعه ۱۶ مهرماه (۸ اکتبر) در فروشگاه آنلاین این کمپانی برای علاقه‌مندان فراهم می‌شود. نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت از ۲۳ ...

براساس اعلام اپل، امکان ثبت سفارش خرید اپل - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - واچ سری ۷ از روز جمعه ۱۶ مهرماه - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - (۸ اکتبر) در فروشگاه آنلاین این کمپانی برای علاقه‌مندان فراهم می‌شود. نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت از ۲۳ مهرماه به بازار عرضه خواهد شد.

در واقع مشتریانی که جمعه ۱۶ مهرماه سفارش - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود را ثبت کنند،‌ یک هفته بعد جزو اولین افرادی خواهند بود که می‌توانند اپل - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - واچ سری ۷ را دریافت کنند. نسل جدید ساعت هوشمند اپل در جریان رویداد معرفی آیفون ۱۳ در مراسم کالیفرنیا استریمینگ ۲۳ شهریورماه معرفی شد ولی در آن مقطع زمانی گفته نشده بود که محصول جدید چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند جدید اپل در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به دست کاربران می‌رسد و نمایشگر و بدنه محکم‌تری نسبت به نسل قبلی دارد و در رنگ‌های جدید تولید شده است. نمایشگر رتینا اپل واچ هم تفاوتی را در طراحی تجربه کرده و با قوس زیبایی به لبه‌های فریم می‌رسد. فریم اطراف ساعت - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم باریک‌تر شده و تنها ۱.۷ میلی‌متر ضخامت - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمند اپل است - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که از استاندارد IP6X بهره می‌برد. به این ترتیب در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاومت می‌کند و حالا می‌توانید با نگرانی کمتری با آن به - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ساحل بروید؛ - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - البته مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هم همچنان پابرجا است. نمایشگر با روکش کریستال و ۵۰ درصد ضخامت بیشتر حالا بیش از پیش در مقابل شکستگی مقاومت می‌کند.

ساعت هوشمند جدید اپل ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ‌ می‌شود و به گفته اپل با ۸ دقیقه - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شارژ می‌توان از آن به مدت ۸ ساعت استفاده کرد. بسیاری از قابلیت‌‌های اپل واچ ۷ با واچ او اس ۸ از راه می‌رسند. برخی از این امکانات شامل تشخیص خودکار توقف حین دوچرخه‌سواری،‌ پایش فعالیت بیشتر از جمله پیلاتس و تایچی،‌ پایش تنفس حین خواب، تشخیص افتادن کاربر حین ورزش و البته - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مهم‌تر از - تعمیرات یخچال دوو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آنها کیبورد کامل جدید با قابلیت سوایپ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone