تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10341.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدرسه داتین در پنج عنوان شغلی، کارآموز می‌پذیرد

اگر مهارت‌ها و توانمندی‌هایی را در حوزه‌های جاوا، شبکه، میز خدمات، دات‌نت و عملیات دارید و فارغ‌التحصیل یا ترم آخر کارشناسی رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستید، می‌توانید به مدرسه داتین بپیوندید. به گزارش دیجیاتو ...

اگر مهارت‌ها و توانمندی‌هایی را در حوزه‌های جاوا، شبکه، میز خدمات، دات‌نت و عملیات دارید و فارغ‌التحصیل یا ترم آخر کارشناسی رشته‌های کامپیوتر و فناوری - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - اطلاعات هستید، - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - می‌توانید به مدرسه داتین بپیوندید.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی داتین، سال‌هاست که شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات درصدد جذب سرمایه‌های انسانی - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - حرفه‌ای - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - و توانمند هستند، اما به دلیل عدم شکل‌گیری ارتباط صحیح میان دانشگاه و صنعت در کشورمان، این امر به یک دغدغه جدی برای - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - این سازمان‌ها تبدیل - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - شده است. هر چند به نظر می‌رسد، آموزش‌، پیش از ورود به دنیای - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - حرفه‌ای کار یا گذراندن دوره‌های مختلف، راهگشای - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - این مساله باشد اما تجربه نشان داده این راهکارها در طی این سال‌ها عامل مطلوبی برای جذب سرمایه‌های انسانی که از پتانسیل‌های لازم برخوردارند، نبوده است.

شرکت داتین، به‌ عنوان - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - یکی از شرکت‌های فعال در حوزه راهکارهای بانکی و بیمه‌ای که زیرساخت نرم‌افزاری بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون و بیمه‌هایی مانند پاسارگاد، کوثر، باران و حکمت صبا را تامین می‌کند، ارتباط صنعت و دانشگاه را از طریق سازوکاری به‌نام «مدرسه داتین» حل کرده است.

ایده اولیه راه‌اندازی مدرسه داتین به سال 1399 برمی‌گردد. در آن سال هدف از تاسیس مدرسه ایجاد فرصتی بود تا افراد مستعد و باانگیزه بتوانند روی مباحثی متمرکز شوند که در آن به - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - یادگیری بیشتری نیاز دارند و از این طریق، تجربه‌های لازم را برای ورود به دنیای کسب‌وکار - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - به دست آورند.

در ابتدای تاسیس این مدرسه، تنها فارغ‌التحصیلان رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات که در دو عنوان شغلی برنامه‌نویس جاوا و دات‌نت مهارت و توانمندی داشتند، پذیرفته می‌شدند، اما از - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - نیمه دوم سال 1399 با - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - هدف توسعه مدرسه داتین و افزایش فارغ‌التحصیلان این مدرسه، ردیف‌های شغلی «شبکه» و «میز خدمات» هم به ورودی‌های مدرسه داتین افزوده - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - شد. در نیمه دوم سال 1400 باز هم مدرسه داتین توسعه پیدا کرد تا شغل‌های دیگری - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - که - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - به تولید و نگهداری نرم‌افزار مرتبط هستند، به مدرسه اضافه شود. از این رو، داتین از ماه جاری، میزبان افرادی است که به رغم تجربه کم، علاقه‌مند و مشتاق به انجام فعالیت‌های مربوط به عملیات نرم‌افزار هستند.

در مدرسه‌ داتین تمامی فصل‌ها فرصتی برای یادگیری است. بنابراین در تمام طول سال، افرادی که ترم - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - آخر یا فارغ‌التحصیل رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، می‌توانند برای حضور در مدرسه داتین اقدام کنند، مهارت و توانایی‌های فنی و ارتباطی را بیاموزند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب داتین شوند.

فرایند حضور در مدرسه داتین چگونه است؟

اولین قدم پس از ورود کارجویانی که با تائید پتانسیل‌ها و مهارت‌های کافی به مدرسه وارد شده‌اند، تعریف پروژه‌هایی برای آنهاست. در مدت زمان حضور در مدرسه، منتورهای داتین با - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - همراهی و انتقال تجربیات خود به کارجویان، کمک خواهند کرد - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - تا ضمن یادگیری موثر، پروژه‌هایشان را در مدت زمان حداکثر دو یا سه ماه به انجام برسانند. همچنین در طول گذراندن دوره، تمامی کارجویان مشمول بیمه تامین اجتماعی بوده و حقوق پایه وزارت کار را دریافت خواهند کرد. در نهایت، پس از اتمام این دوره چند ماهه، کارجویان توسط منتورها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و افرادی که صلاحیتشان در طول برگزاری دوره تائیدشده، در داتین استخدام می‌شوند و حقوقشان بر اساس شاخص‌های موجود در شرکت، رتبه‌بندی خواهد شد.

به موازات پروژه دورکاری در داتین که به واسطه‌ آن امکان همکاری با تمامی - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - افراد مستعد در سراسر ایران برایمان فراهم شده، این امکان برای متقاضیان عضویت در مدرسه نیز در نظر گرفته شده است. اگر مهارت‌ها و توانمندی‌هایی را در حوزه‌های جاوا، شبکه، میز خدمات، دات‌نت و عملیات دارید و فارغ‌التحصیل یا ترم آخر کارشناسی رشته‌های کامپیوتر و - تعمیرات یخچال کرال در شهر جوانرود استان کردستان - فناوری اطلاعات هستید، می‌توانید به مدرسه داتین بپیوندید.

لازم است باز هم یادآوری کنیم که با داشتن شرایط ذکرشده، در هر زمان از سال می‌توانید رزومه خود را از طریق سایت مدرسه داتین برای ما ارسال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone