تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10339.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه با بلوتوث بین مک و اندروید فایل جابجا کنیم؟

اگرچه کاربران دستگاه‌های اپل می‌توانند به آسانی از طریق ایر دراپ اقدام به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با یکدیگر کنند، اما چنین امکانی برای دارندگان محصولات سایر برندها وجود ندارد. در این میان بلوتوث یکی از گزینه‌های ...

اگرچه کاربران - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - دستگاه‌های اپل می‌توانند به آسانی از طریق ایر - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - دراپ اقدام به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - یکدیگر کنند، اما چنین امکانی برای دارندگان محصولات سایر برندها وجود ندارد. در این میان بلوتوث یکی از گزینه‌های معقول برای جابه‌جایی فایل میان مک و اندروید محسوب می‌شود که می‌تواند به جای اتصال کابلی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتقال داده بین مک و اندروید نیازی به نرم افزارهای جانبی ندارد و کاربران می‌توانند با قابلیت‌های داخلی این دو سیستم عامل، فایل‌های دلخواه خود را به کمک بلوتوث جابه‌جا کنند.

فهرست مطالب

جفت کردن مک و اندروید با یکدیگر

اولین قدم برای انتقال داده به صورت بی‌سیم میان مک و اندروید، جفت کردن (Pair) دستگاه‌ها با - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - یکدیگر است. نیاز - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - به چنین کاری تنها یکبار وجود دارد و پس از آن دستگاه‌ها به صورت - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - جفت باقی خواهند ماند. برای شروع ابتدا باید بلوتوث مک خود را از طریق منو بار یا مسیر System Preferences و سپس Bluetooth روشن کرد. در ادامه بلوتوث دستگاه اندرویدی را از مسیر Settings و - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - سپس Bluetooth فعال کنید. اکنون باید قابلیت Bluetooth Sharing را در مک تنظیم نمایید که از پنل Sharing در System Preferences قابل دسترس است.

در این محل می‌توانید آدرس دریافت فایل‌ها و نحوه تعامل با درخواست‌های جابه‌جایی فایل را مشخص کنید. در دستگاه اندرویدی ابتدا نام بلوتوث مک را پیدا کنید و سپس با انتخاب آن، رمز عبور نمایش داده شده را وارد نمایید. در نهایت روی کلید Connect در مک کلیک - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - کنید تا فرایند جفت شدن به پایان برسد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران

ارسال فایل از اندروید به مک 

پس از انتخاب فایل‌های موردنظر خود از حافظه دستگاه اندرویدی، منوی اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید و در میان گزینه‌ها، بلوتوث را لمس نمایید. چنین قابلیتی در بیشتر اپلیکیشن‌های اندروید از جمله برنامه‌های مدیریت فایل و گالری یافت می‌شود. در ادامه دستگاه مک را به عنوان گیرنده انتخاب کنید و در نهایت کلید تایید را در مک بزنید. فایل‌های دریافتی در محلی که قبلاً مشخص کرده‌اید، ذخیره خواهند شد. به صورت پیش‌فرض این مسیر در پوشه Downloads قرار دارد. 

ارسال فایل از - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - مک به اندروید

ارسال فایل‌ها از مک به اندروید کمی متفاوت است. اگرچه مک اواس دارای منوی اشتراک‌گذاری - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - مشابه اندروید است، - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - اما بلوتوث در میان گزینه‌های پیش‌فرض آن برای جابه‌جایی داده وجود ندارد. خوشبختانه برنامه بومی Bluetooth File Exchange می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

از طریق پنل - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - Utilities - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - در Applications می‌توانید به برنامه Bluetooth File Exchange دسترسی داشته باشید. مکان فایل موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس روی کلید Send - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - کلیک نمایید. دستگاه اندرویدی - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - جفت شده در مرحله قبلی را برگزینید. دوباره روی کلید Send کلیک کنید و در نهایت گزینه Accept را در اندروید لمس نمایید. اندروید به صورت - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - خودکار اقدام به مشخص کردن مکان فایل‌ها می‌کند؛ برای مثال تصاویر به پوشه مربوطه انتقال می‌یابند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران

بلوتوث یکی از اتصالات پایدار بی‌سیم محسوب می‌شود که می‌تواند جهت انتقال داده میان مک و اندروید نیز مورد استفاده قرار بگیرد. فرایند جفت کردن دستگاه‌ها به سرعت انجام می‌شود و جابه‌جایی فایل‌ها نیز بدون دردسر است. اما حداکثر سرعت بلوتوث ۵۰ مگابیت بر ثانیه است که به نسبت اتصال‌های رایج دیگر، بسیار پایین به نظر می‌رسد. همچنین گاهی تداخل امواج موجب قطع شدن بلوتوث می‌شود و می‌تواند به فرایند انتقال اطلاعات آسیب وارد کند. - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - در نهایت بلوتوث گزینه‌ای معقول برای جابه‌جایی بی‌سیم فایل‌های نه چندان حجیم - تعمیرات یخچال کرال در شهر تنکابن استان مازندران - مانند تصاویر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone