تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10344.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

خط تولید سیم‌کارت بومی توسط ایرانسل راه‌اندازی شد

خط تولید سیم‌کارت ایرانسل با فناوری بومی صبح دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰، با حضور بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، محمدحسین سلیمانیان مدیرعامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران (صقا) و محمدمهدی قهرمان ایزدی مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ...

خط تولید سیم‌کارت ایرانسل با فناوری بومی - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - صبح دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰، با حضور بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، محمدحسین سلیمانیان مدیرعامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران (صقا) و محمدمهدی - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - قهرمان ایزدی مدیرعامل شرکت صنایع - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - الکترونیک شیراز (صاشیراز)، در سالن همایش‌های شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با راه‌اندازی این خط تولید، سیم‌کارتی در اختیار مشترکان - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - ایرانسل قرار می‌گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم‌عامل آن، کاملاً در داخل - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - کشور انجام شده است. این پروژه، که فاز طراحی آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، پس از انجام ارزیابی‌های گوناگون روی نمونۀ اولیه و عبور موفقیت‌آمیز از - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - سخت‌گیرانه‌ترین تست‌ها، به مرحلۀ تولید انبوه رسیده است.

ایرانسل، این پروژه را با همکاری شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران اجرا کرده - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - و در فاز نخست آن، ۲۰ میلیون سیم‌کارت با سیستم‌عامل بومی، توسط ایرانسل عرضه خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این پروژه، این است که مراحل تست سیستم‌عامل سیم‌کارت (Qualification & Validation)، برای - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - نخستین بار، در داخل کشور و با همکاری پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف، مطابق با معتبرترین استانداردهای بین‌المللی و مراجع جهانی (ETSI، 3GPP و…)، انجام شده است.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، با بیان اینکه «امروز شاهد ثمرۀ یک کار تیمی خیلی خوب، بین مجموعۀ اپراتور و صنعت هستیم»، گفت: در مجموعۀ اپراتور، سیاست ما این است که نیروهای توانمند داخلی را درگیر پروژه‌‌ها کنیم تا بتوانیم هر چه بیشتر از توان داخلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - استفاده کنیم. مدیران ما اعتقاد پیدا کرده‌اند که حتماً باید از ظرفیت داخلی برای تأمین نیاز مشترکان، استفاده کنیم.»

تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران

عباسی‌آرند با اشاره به این که سیم‌کارت، جزء اقلامی است - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - که کمبود و کسری موجودی آن، به محض بروز، موجب افزایش قیمت می‌شود، گفت: «تولید سیم‌کارت برای مدیریت انباشت در انبار و توزیع در شبکه، خیلی مهم است تا به این ترتیب بتوان - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - افزایش قیمت احتمالی را کنترل کرد. تلاش ما این بوده است که تولید کامل هم در کنار تأمین، در داخل انجام شود و ان‌شاءالله با همکاری دو طرف، قطع کامل وابستگی را رقم بزنیم.»

مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه علاوه بر تعمیر و نگهداری، در حال حاضر تولید مودم، بخشی از نرم‌افزارها و پلتفرم‌ها و نیز بخشی از سخت‌افزارهای مورد نیاز ایرانسل در قسمت Passive، از داخل در - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - حال تأمین است، گفت: «تأمین داخلی سخت‌افزارهای Active هم در - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - برنامۀ ما است که در عین پیچیدگی، تلاش می‌کنیم بخشی از آن را با استفاده از ظرفیت داخلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - تولید کنیم.»

او با - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - اشاره به اینکه این سیم‌کارت، دارای قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن‌همراه (5G) است، - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - بر افزایش حمایت و سرمایه‌گذاری در این زمینه تأکید کرد.

عباسی‌آرند با بیان اینکه اقدام صقا در کاهش هزینه و قیمت، هم به نفع اپراتور، - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - هم صقا و هم مردم است، ابراز امیدواری کرد با توجه به - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - پتانسیل موجود در شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، شاهد موفقیت‌های مشابه در این - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - صنعت باشیم.

تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران

در این مراسم، همچنین مدیرعامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، با بیان اینکه این شرکت محصولات مختلفی را تولید می‌کند، تصریح کرد: گل سرسبد محصولات ما، سیم‌کارت ایرانسل با فناوری به‌روز بومی است که انصافاً در این زمینه کار بزرگی انجام - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - شده و این، نتیجۀ همکاری و مشارکت دو - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - تیم است.

سلیمانیان افزود: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا همکار خوبی برای ایرانسل باشیم و در صنایع قطعات الکترونیک - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - ایران، بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون در این بخش باشیم.

مدیر پروژۀ تولید سیم‌کارت بومی نیز در این مراسم، با - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - بیان اینکه از زمان حضور دکتر عباسی‌آرند در ایرانسل، بسیاری از تابوها شکسته شده و شاهد همت واقعی در تولید - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - سیم‌کارت بومی بوده‌ایم، گفت: سیم‌کارت بومی ایرانسل، دارای ویژگی‌های خاص و پیشرفته‌ای - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - در قیاس با نمونه‌های موجود نزد سایر اپراتورها است.

وی افزود: آزمایشگاه دانشگاه صنعتی شریف، به‌عنوان مرجع تست این سیم‌کارت در داخل انتخاب شد و با تولید این سیم‌کارت، ضمن به حداقل رساندن وابستگی به خارج، امکان اضافه شدن قابلیت‌های جدید متناسب با خدمات دیجیتال و به‌روزرسانی دائمی نرم‌افزاری، فراهم شده است.

خرداد ماه امسال نیز، خط - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - تولید مودم - تعمیرات یخچال کرال در شهر جویبار استان مازندران - بومی TF-i60 S1، با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت، با حمایت ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، راه‌اندازی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone