تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35404.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری تازه از موبایل نوکیا 5.1 پلاس همراه با بریدگی نمایشگر

بنابر یک تصویر افشایی تازه، کمپانی HMD Global که چند سالیست توسعه موبایل های برند نوکیا را برعهده گرفته احتمالاً مشغول ساخت اسمارت فون نوکیا 5.1 پلاس باشد؛ مدلی ارتقایافته از موبایلی که در ماه ...

بنابر یک تصویر افشایی تازه، کمپانی HMD Global که چند سالیست توسعه موبایل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های برند نوکیا را برعهده گرفته احتمالاً مشغول ساخت اسمارت فون نوکیا 5.1 پلاس باشد؛ مدلی ارتقایافته از موبایلی که در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - معرفی شد. با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توجه به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این تصویر، در مدل پلاس، حاشیه های نمایشگر تا حد قابل توجهی از بین رفته اند و بریدگی بالای نمایشگر، جایگزین آنها شده است.

در تصویر مربوط به Nokia 5.1 Plus موبایلی با نمایشگر 5.7 اینچی را مشاهده می کنیم و لوگوی نوکیا نیز به خاطر اضافه شدن بریدگی در بالا، به بخش زیرین منتقل شده است. از نظر تعبیه و محل قرارگیری دکمه های ولوم و پاور و جک هدفون تفاوتی با Nokia 5.1 دیده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نمی شود اما به نظر می رسد که این بار شاهد استفاده از پورت USB Type-C به جای پورت مایکرو USB مدل ابتدایی خواهیم بود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در بخش پشتی، محل قرارگیری دوربین و سنسور اثر انگشت تفاوتی نکرده اما برخلاف مدل ابتدایی که به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز بود، HMD این بار تصمیم به بهره گیری از دوربین دوگانه گرفته است. ناگفته نماند که دستگاه حداقل در دو رنگ عرضه خواهد شد: نقره ای تیره و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و رنگی سایه روشن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تر که به نظر سفید یا خاکستری روشن می رسد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری، قیمت گذاری و تاریخ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه دستگاه در دست نیست اما با توجه به اینکه تصویر بالا همچون رندری رسمی به نظر می - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رسد، احتمالاً لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانیم تا جزییات بیشتر درباره - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوکیا 5.1 پلاس فاش شوند یا HMD به صورت رسمی از آن رونمایی کند. با این همه انتظار می رود که مشخصات سخت افزاری دستگاه هم نسبت به مدل ابتدایی دچار بهبود شوند.

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone