تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35402.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اقتصاددانان می گویند در آمریکا، داشتن آیفون نشان دهنده ثروت شخص است

در صورتی که بخواهید ثروت عظیم تان را به رخ مردم بکشید، راه های زیادی پیش پایتان وجود دارد. اگر جزو ژن های خوب باشید، می توانید در اتومبیلی گران قیمت در شهر بچرخید، می ...

در صورتی که بخواهید ثروت عظیم تان را به رخ مردم بکشید، راه های زیادی پیش پایتان وجود دارد. اگر جزو ژن های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خوب باشید، می توانید در اتومبیلی گران قیمت در شهر بچرخید، می توانید لباس هایی گران قیمت بپوشید یا می توانید در عمارتی غول آسا گذران زندگی کنید. اما یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - راه دیگر هم دارید: خرید آیفون. بنابر گزارش تازه دانشگاه شیکاگو و دفتر ملی تحقیقات اقتصادی، در ایالات متحده، داشتن آیفون به معنای قرار داشتن در دهک بالاتر جامعه و در میان افرادی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است که مالیات بیشتری می پردازند.

در این گزارش با استناد بر اطلاعات سال 2016 میلادی آمده که هیچ برندی به اندازه آیفون اپل نشان دهنده درآمد بالای شخص مالک نیست. اقتصاددانان دریافته اند که 7 نفر از هر 10 نفری که آیفون دارند، درآمد بیشتری نسبت به سایرین کسب می کنند. به بیان دیگر، خرید آیفون در ایالات متحده شما را در چارک برتر جامعه از نظر درآمد قرار می دهد. گفتنی است که به خاطر استفاده از اطلاعات مربوط به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سال 2016، آیفون X گران قیمت و 999 دلاری در این گزارش لحاظ نشده است.

سایر اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که فارغ از دارندگان آیفون، افرادی که آیپد دارند (66.9 درصد) و افرادی که موبایلی اندرویدی خریده اند (59.5 درصد)، به احتمال زیاد «درآمد بالایی» دارند. اقتصاددانی که بداند یک شخص از ورایزن به عنوان سرویس دهنده مخابراتی استفاده می کند، می تواند با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اطمینانی 61 درصدی بگوید که وی درآمدی بالا دارد.

برای آگاهی از این موضوع که تکنولوژی موبایل تا چه حد آمریکایی ها را تحت تاثیر قرار داده باید گفت که در سال 2004، برندی که درآمد بالای شخص را نمایان می کرد، کَره Land O'Lakes بود و بعد از آن، سس سویای Kikkoman در جایگاه دوم قرار داشت. در سال 1992 هم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این رتبه ها به ترتیب در اختیار سس خردل Grey Poupon و فیلم های Kodak بود. لیست کامل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تر را می توانید در پایین مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone