تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35401.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به گوشی آنر نوت 10 خبر از چیپست کایرین 970 می دهد

ساعاتی پیش پوستری منتشر شده بود که خبر از معرفی گوشی پرچمدار آنر نوت 10 در آینده ای نزدیک می داد. به تازگی بنچمارکی منتسب به این گوشی در گیکبنچ منتشر شده که برخی از مشخصات ...

ساعاتی پیش پوستری منتشر شده بود که خبر از معرفی گوشی پرچمدار آنر نوت 10 در آینده ای نزدیک می داد. به تازگی بنچمارکی منتسب - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به این گوشی در گیکبنچ منتشر شده که برخی از مشخصات احتمالی آن را فاش می کند.

به گزارش وبسایت GSM Arena این گوشی که با اسم رمز «HUAWEI RVL-AL09» معرفی شده احتمالاً همان آنر نوت 10 خواهد بود. در گیکبنچ امتیاز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 6818 برای آزمایش چند هسته ای حاصل شده در حالی که در آزمایش تک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هسته ای امتیاز 1901 ثبت شده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

بنا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر اطلاعات این بنچمارک، به پردازنده ای 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.84 گیگاهرتز اشاره شده که می تواند همان چیپست کایرین 970 در آنر نوت 10 باشد. همچنین اعلام شده که این گوشی از 6 گیگابایت رم بهره می برد و به اندروید 8.1 مجهز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مورد آنر نوت 10 منتشر شده، به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نظر می رسد این گوشی از نمایشگری 6.9 اینچی ساخت سامسونگ بهره مند باشد و البته اطلاعات دیگری در مورد آن در دست نیست.

انتظار می رود به زودی شاهد معرفی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این پرچمدار در شهر پکن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone