تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23991.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فقدان قانون و آیین‌نامه مانع رشد استارت‌آپ‌های سلامت محور

نشست «تکنولوژی، سلامت و زندگی» THL  در مرکز همایش‌های رازی آغاز شد. در این نشست حرکت به سوی زیست بوم خلاق و نوآور سلامت با حضور فعالان حوزه سلامت و تکنولوژی سلامت در حال بررسی ...

نشست «تکنولوژی، سلامت و زندگی» THL  در مرکز همایش‌های رازی آغاز شد. در این نشست حرکت به سوی زیست بوم خلاق و نوآور سلامت با حضور فعالان حوزه سلامت و تکنولوژی سلامت در حال بررسی است.

نشست امروز با صحبت‌های «سارینابابایی» ۱۲ ساله و فعال حوزه سلام آغاز شد. سارینا هدف خود را ساخت کلیه مصنوعی برای بیماران دیالیزی عنوان کرد و گفت از ۶ سالگی مطالعات خود را در این زمینه آغاز کرده و در سن ۹ سالگی به عنوان مشاور وزیر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بهداشت انتخاب شده است:

«البته حوزه آسیب‌های اجتماعی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و حقوق شهروندی هم برای من اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل دو طرح به مجلس بردم و به عنوان مشاور نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس انتخاب شدم.»

سارینا باور دارد که علوم جدید مانند بیونینگ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یعنی الهام از طبیعت و ژنتیک می‌تواند انقلاب بزرگی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در پزشکی ایجاد کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«حسین وطن پور» مدیر دفتر توسعه فناوری اطلاعات وزارت بهداشت می گوید کارهای پژوهشی در ایران انجام می‌شود اما بسیاری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از تکنولوژی‌ها و محصولات از خارج ایران وارد می‌شود اما باید بودجه ای اختصاص داده شود تا ایت محصولات در ایران تولید شود. اینطور که وطن پور می‌گوید در حال حاضر ۲۳ داروی بایوتک در ایران تولید می‌شود که سالانه حدود ۷۹۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی دارد. او در مورد بسترهای فراهم شده در حوزه تکنولوژی سلامت محور توضیح داد:

«مراکز رشد پارک‌های فناوری از زیرساخت های حوزه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سلامت است که در اختیار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پژوهشگران است. ما الان به حوزه سلامت دیجیتال وارد شده‌ایم مانند موبایل هلث که رژیم‌های مختلف غذایی و سلامتی خدمات رسانی می‌کنندو همچنین تعداد زیادی از شرکت‌ها وارد حوزه تشخیص - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده‌اند برای مثال یکی از آنها به آنالیز زخم‌های دیالیزی فعال است. همچنین آنالیز و تشخیص بیماری ام اس.

منتها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مداخله افراد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - غیر پزشک در این حوزه و بحث‌های محرمانگی و اصول اخلاقی که باید آیین نامه‌هایی در مورد آن تنظیم شود چراکه این موارد نگرانی‌های ماست و به دلیل سرعت بالای تکنولوژی‌های ارتباطی نتوانستیم خود را با حوزه دیجیتال در پزشکی همراه کنیم. اما باید آیین نامه تنظیم کرد و نباید مقاومت کنیم مانند مقاومت تاکسیرانی در برابر اسنپ یا سایر موارد. نمی‌توان اینطور پیش رفت باید ورود تکنولوژی و دیجیتال را بپذیریم و با آن همراه شویم.»

به گفته وطن پور در سال ۴۴۰ هزار خطای پزشکی در آمریکا گزارش می‌شود درصورتیکه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌توان از این تکنولوژی ‌برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاهش اشتباهات استفاده کرد: «افرادی هستند که با حضور پزشکی دیجیتال منافع‌‌شان در خطر می‌افتد و سد بزرگی در این حوزه شده‌اند اما از سد آنها عبور کرد.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«جلیل کوهپایه‌زاده» رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز به نقش تاثیر‌گذار استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت باید برای رشد این شرکت ها بسترسازی کرد: «شرکت‌های استارت‌آپی توانایی خوبی در این زمینه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارند و می‌توان از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استعداد آنها برای تامین نیازهای حوزه سلامت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استفاده کنیم. ما باید بتوانیم محصولات دیجیتال هلث شرکت‌های دانش بنیان را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به کشورهای همسایه صادر کنیم.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«سید سجاد مروجی» رییس کارگروه سلامت الکترونیک ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باور دارد که تب استارت‌آپی کشور را فرا گرفته اما نقص بزرگ آن خالی بودن سبد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیجیتال در حوزه سلامت است:

«در واقع خدمات سلامت انجام نمی‌شود. به همین دلیل استارت‌آ‌پ‌های این حوزه در همان حد باقی می‌مانند. یکی از دلایل ویکندها هستند که در دو - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برگزار میشود و جایزه ای داده می‌شود و استارت‌اپ‌ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می خواهند در همان حد رشد کنند اما این چرخه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ادامه ندارد. درصورتیکه باید در این چرخه VC ها و شرکت‌های شتابدهنده شکل بگیرد. البته چند مرکز شتابدهی در حوزه سلامت داریم منتها برخی از انها در چندین حوزه فعالیت دارند.

همچنین مجموعه‌های مهندسی بیشتر به این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حوزه دیجیتال علاقمندند اما حوزه پزشکی اینطور نیست بنابراین باید مراکز شتابدهی در دانشگاه ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ایجاد شود. مراکز رشد و فناوری بازتابی از استارت‌آپ‌های ان حوزه هستند و در تمام دنیا اینطور است. بنابراین ایونت نباید تنها ایونت استارت اپی باشد چراکه موفق نخواهد بود بلکه باید به اکوسیستم استارتاپی کمک کرد چنانکه کارگروه سلامت الکترونیک ستاد توسعه فناوری اطلاعات به دنبال شکا دهی آن است.استارت‌اپ‌ها به اکسلیتورها و منتورشیپ‌ها وصل شوند تا به نتیجه برسند.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«هادی شعبانی» - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رکورد دار دوچرخه سواری با یک پا نیز سخنران دیگر این برنامه بود. شعبانی که در حادثه‌ای یک پای خود را از دست داده بود و به دلیل تحریم ها نتوانست زانو و پای مصنوعی داشته باشد، اقدام به ساخت زانو و پا مصنوعی برای خود کرد. شعبانی در حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حاضر نمونه آزمایشگاهی این محصول را تولید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده  - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - امیدوار است تا بتواند آن را به تولید انبوده برساند تا برای همه قابل استفاده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone